Esti client SeniorERP? Login aici
Implementare ERP, CRM, BI, SFA si SCM pentru distributie, productie, servicii si retail

7 noutati ale aplicatiei SeniorCRM Enterprise 2013

Intr-un mediu in care nevoile si dorintele consumatorilor se schimba chiar si de la o zi la alta, companiile au nevoie de instrumente informatice rapide si usor de utilizat, care sa le permita angajatilor sa se concentreze pe satisfacerea cerintelor clientilor in cel mai eficient mod. Cu un design modern, o interfata mult mai intuitiva si functionalitati noi, noua aplicatie CRM – SeniorCRM Enterprise 2013 este cea mai recenta versiune a sistemului CRM pentru marketing, vanzari, service si management de proiect. Scopul sau principal este de a creste productivitatea utilizatorilor si calitatea serviciilor oferite de companie.


Care sunt noutatile pe care le aduce noua aplicatie CRM – SeniorCRM Enterprise 2013?

1. O interfata care reinventeaza experienta utilizatorului

 

Interfata sistemului CRM are un design mai intuitiv, orientat pe imbunatatirea experientei utilizatorilor si cresterea productivitatii acestora.

In plus, pentru a le permite utilizatorilor sa se axeze pe realizarea in cele mai bune conditii a activitatilor pe care le desfasoara, noua interfata a sistemului CRM a fost gandita sa ofere acces facil la informatiile de care acestia au nevoie. Astfel, intr-o singura fereastra pot fi gestionate mai multe entitati, iar utilizatorul poate trece rapid de la o inregistrare la alta.

aplicatie CRM online


2. Acces mai facil la informatii

aplicatie crm romania

Avand ca scop central cresterea productivitatii, noul sistem CRM prezinta un meniu de tip drop-down care poate fi accesat de oriunde din aplicatie si le permite utilizatorilor sa ajunga rapid la o anumita informatie fara sa fie necesara trecerea de la o fereastra de lucru la alta.


3. modalitate simplificata de introducere a datelor

Forma de Creare Rapida permite introducerea datelor in CRM de oriunde din aplicatie doar prin apasarea unui buton, selectarea tipului de inregistrare dorit si apoi introducerea informatiilor solicitate. In acest mod, angajatii vor lucra mai eficient, si vor putea sa se concentreze mai bine pe sarcinile importante.

aplicatie crm online romanesc


4. Mai multe informatii despre prospecti si clienti

 

Pentru a contribui la consolidarea relatiilor cu prospectii si clientii, noul CRM permite atasarea de imagini fiecarui contact din sistem. Astfel, se face un pas catre un proces de vanzare mai personal. In plus, poate fi afisata si locatia pe harta datorita integrarii sistemului CRM cu Microsoft Bing Maps.

 

Afla cat costa implementarea CRM!


5. Procese menite sa ghideze utilizatorul in activitatea sa

cea mai buna aplicatie crm

In versiunea 2013 a sistemului CRM este introdus concepul de Proces. Acestea sunt usor de creat si personalizat si au rolul de a ghida utilizatorul, aratandu-i permanent unde se afla, ce a facut si ce mai are de facut pentru a duce la bun sfarsit o anumita activitate.


6. Mai multa flexibilitate pentru procesele de business

Modalitatea simplificata de editare si creare a Proceselor faciliteaza modelarea chiar si a celor mai complexe procese de business. Acestea pot fi chiar importate sau exportate. In plus, noua versiune CRM contine si o serie de procese predefinite, care pot fi utilizate intocmai de catre reprezentantii de vanzari sau service.

Fiecare Proces contine anumite etape predefinite, care pot fi marcate ca si obligatorii, pentru a fi sigur ca sunt parcurse. La randul lor, etapele contin pasi, mai exact anumite activitati ce trebuie realizate pentru trecerea la etapa urmatoare.

Flexibilitatea proceselor de vanzare permite adaptarea CRM-ului la nevoile in continua schimbare ale companiei.

aplicatie crm versiune noua


7. Acces rapid la functionalitatile CRM indiferent de locatie

Indiferent ca sunt pe teren sau la birou sau ca utilizeaza un desktop, laptop, tableta sau smartphone, utilizatorii au acces la o aplicatie CRM moderna, care le permite sa isi desfasoare activitatea rapid si eficient.

aplicatie crm implementare


SeniorCRM Enterprise este sistemul CRM dezvoltat pe platforma Microsoft xRM, cu peste 3,5 mil. de utilizatori la nivel mondial. Permite urmarirea tuturor interactiunilor cu un potential client, din momentul primului contact cu acesta, pana la efectuarea tranzactiei si acordarea de servicii post-vanzare, acoperind aceste interactiuni din punct de vedere al activitatilor de vanzare, marketing, service & suport, project management.

Solicita o oferta de pret personalizata!

 

 
Comentarii

Urmaritori la acest post

Comentariile sunt inchise.