Esti client SeniorERP? Login aici
Implementare ERP, CRM, BI, SFA si SCM pentru distributie, productie, servicii si retail

Scandic Polikraft gestioneaza 100 000 de produse cu solutii Senior Software

Scandic Polikraft a luat fiinta in urma hotararii companiilor Volvo Penta si Volvo Construction Equipment de a se extinde si in SE Europei. Sarcina companiei este de a promova si desface produsele Volvo Penta si Volvo Construction pe piata autohtona si de a asigura service si aprovizionare cu piese de schimb si consumabile originale. Printre cele 100 000 de produse comercializate catre aproximativ 600 de clienti, se numara si: motoare marine si industriale Volvo Penta si piese de schimb pentru acestea, piese de schimb pentru utilaje de constructii, barci gonflabile Bombard etc.
Implementarea sistemului de management al proceselor de business SeniorERP, a avut ca scop obtinerea unui control mai bun asupra activitatilor desfasurate si a rezultat, asa cum declara domnul Cezar Cojan, Directorul Economic al companiei Scandic Polikraft, in “reducerea cu 30% a timpului de procesare a documentelor”.
Alaturi de sistemul SeniorERP utilizat in gestionarea resurselor companiei, Scandic a implementat si SeniorVisualBI, cel mai intuitiv sistem de raportare de pe piata locala, dezvoltat pe platforma Tableau Software, liderul mondial in analiza si vizualizarea datelor. Conform spuselor domnului Cezar Cojan, Directorul Economic al companiei Scandic Polikraft, “un ERP este mai putin valoros fara un sistem BI, acesta permitand angajatilor companiei sa realizeze rapoarte pentru fiecare departament in parte, iar fiecare utilizator poate realiza analize lunare sau trimestriale precum si comparatii”. In final, toate acestea au dus la reducerea timpului de raspuns la diverse solicitari si o imbunatatire a procesului decizional.
SeniorCRM, sistemul performant de gestionare a activitatilor de vanzare, marketing si service,  a oferit companiei Scandic Polikraft posibilitatea de a controla amanuntit activitatea de service. In plus, toti angajatii implicati in activitatile respective au acces rapid la informatii si la istoricul aferent fiecarui client si pot extrage rapoartele de care au nevoie. Beneficiile obtinute sunt cresterea gradului de fidelizare a clientilor si a calitatii serviciilor oferite acestora.
Impreuna, aceste sisteme vor ajuta la obtinerea avantajului competitiv urmarit de compania Scandic Polikraft precum si o mai buna gestionare a informatiilor de care dispune.

 

Vrei sa afli mai multe detalii?