Esti client SeniorERP? Login aici
Implementare ERP, CRM, BI, SFA si SCM pentru distributie, productie, servicii si retail

SeniorINVENTORY reduce cu 85% timpul de planificare si aprovizionare a stocurilor

Senior Software anunta lansarea componentei finale din suita SCM pentru managementul lantului logistic, solutie cu ajutorul careia companiile pot reduce cu pana la 85% din timpul de planificare a stocurilor. Sistemul SeniorINVENTORY asigura recuperarea in cel mai scurt timp a investitiei datorita economiilor facute in procesul de aprovizionare , prin stocarea unei cantitati optime de marfa si acoperirea eficienta a comenzilor de client.

sistem planificare stocuriCiteste mai mult: SeniorINVENTORY reduce cu 85% timpul de planificare si aprovizionare a stocurilor Misiunea cea mai dificila pe care o au managerii si angajatii responsabili cu aprovizionarea este de a seta niveluri optime de stoc pentru miile de articole pe care le au in gestiune. Sistemul de planificare stocuri oferit de Senior Software calculeaza cantitatea ce trebuie reaprovizionata pentru fiecare articol in parte prin analiza istoricului vanzarilor pentru perioade de pana la 4 ani.
Odata cu lansarea SeniorINVENTORY, Senior Software pune la dispozitia companiilor suita completa de gestiune a lantului logistic – SeniorSCM. Noul sistem permite automatizarea si optimizarea proceselor de reaprovizionare si gestionare a stocului pe baza analizei istoricului comenzilor. Astfel, angajatii responsabili cu achizitiile sau planificarea stocurilor au posibilitatea de a pregati rapid si cu acuratete maxima marfa necesara pentru vanzarile viitoare, reducand in acelasi timp riscul de supra stoc sau numarul de reveniri al comenzilor si nu numai:
  • Scaderea cu 85% a timpului dedicat planificarii
  • Reducerea in siguranta a stocurilor cu pana la 40%
  • Cu 30% mai putine situatii in care nu exista stoc
  • Costuri de expeditie reduse cu 15%
  • Vanzari cu 5-12% mai mari
  • Cresterea rotatiei stocurilor
  • Imbunatatirea cash-flow-ului

Cu ajutorul sistemului SeniorINVENTORY aprovizionarea se face in cantitati optime pentru articolele din fiecare locatie, previziunile facute luand in calcul si cererea aleatoare sau sezoniera. Astfel, companiile sunt capabile sa satisfaca cererile clientilor in mod corespunzator, oferindu-le produsele pe care le vor atunci cand le vor.

Sistemul de planificare stocuri acopera cu succes fluxurile logistice specifice prin:

  • Analiza istoricului comenzilor de client si selectarea celui mai potrivit algoritm de calcul.
  • Setarea stocului optim necesar acoperirii viitoarelor comenzi de client in functie de un anumit nivel de disponibilitate dorit de companie.
  • Propunerea de solutii adecvate: achizitie, productie, transfer din alte locatii sau gestiuni. Astfel, daca marfa exista in alta locatie nu mai este necesara achizitionarea sau producerea  ei.
  • Analiza stocurilor critice sau a celor in exces si emiterea de rapoarte pentru acestea.
  • Transmiterea ordinelor de productie, de transfer sau a comenzilor de achizitie catre sistemul ERP.
  • Alertarea utilizatorilor cu privire la stocul articolelor aflate in situatii critice, verificarile programate etc.

Sistemul de optimizare a stocurilor reduce semnificativ timpul de planificare permitand utilizatorului sa verifice in acelasi timp situatia stocurilor mai multor produse, acestea putand fi grupate in functie de anumite caracteristici comune. Responsabilii pot planifica verificarile la diferite intervale de timp in functie de fiecare grup. Astfel, grupele de produse aflate intr-o situatie critica pot fi verificate zilnic, in timp ce altele pot fi verificate o data pe saptamana sau chiar lunar.

Sistemul de aprovizionare SeniorINVENTORY ajuta companiile sa afle ce sa comande, cat sa comande, cand sa comande si unde sa stocheze marfa, obtinandu-se astfel un echilibru perfect intre profitabilitatea afacerii si calitatea serviciilor oferite clientilor.

Solicita o oferta de pret personalizata!