Esti client SeniorERP? Login aici
Implementare ERP, CRM, BI, SFA si SCM pentru distributie, productie, servicii si retail

SeniorCRM Express

SeniorCRM Express este cea mai accesibila solutie CRM online pentru vanzari, marketing si service, dedicata intreprinderilor mici si mijlocii din Romania

SeniorCRM Express te ajuta sa optimizezi procesul de vanzare de la primul contact pana la facturare, sa implementezi campanii de marketing si sa urmaresti mai usor rezultatele si veniturile generate, sa rezolvi mai rapid solicitarile de service, sa gestionezi mai eficient proiectele, procesele interne si multe altele.

Accelereaza procesul de vanzare

1.Concentreaza-ti eforturile de vanzare catre prospectii de calitate

Sistemul CRM online permite importul sau adaugarea manuala de informatii despre clienti si prospecti ( sau „potentiali clienti” ) si pastrarea lor intr-o baza de date comuna, accesibila tuturor departamentelor. Mai departe, prospectii pot fi grupati in functie de anumite caracteristici, cum ar fi: industrie, marimea companiei, servicii sau produse oferite, localizare geografica, persoane de contact cu o anumita functie etc. Astfel vanzatorii isi vor concentra eforturile pe prospectii cu cea mai mare probabilitate de cumparare.

CRM online romania 

CRM online

2.Implementeaza procese de vanzare mai eficiente

SeniorCRM Express te ajuta sa convertesti un procent mai mare de prospecti in clienti efectivi: utilizeaza fluxuri de lucru care sa automatizeze activitatile uzuale din ciclul de vanzare cum ar fi crearea automata de task-uri de contactare a noilor prospecti, setarea de alerte cand termenele limita ale anumitor activitati au fost depasite, alocarea automata a prospectilor unuia sau mai multor vanzatori, in functie de rolurile acestora etc.

3.Imbunatateste productivitatea vanzatorilor

Sistemul CRM ofera doua avantaje majore din acest punct de vedere: pe de o parte asigura disponibilitatea tuturor informatiilor si interactiunilor cu un client sau prospect intr-un singur loc, sub forma unui istoric complet, permitandu-le angajatilor sa aloce mai mult timp vanzarii efective si mai putin timp pentru identificarea de informatii despre prospecti. Pe de alta parte, fluxurile de lucru din sistemul CRM online pot fi configurate cu usurinta pentru automatizarea anumitor activitati repetitive.

In plus, rapoartele de vanzari disponibile ofera vizibilitate crescuta asupra gradului de indeplinire a activitatilor si targetelor pe fiecare angajat in parte sau asupra procesului de vanzare si a etapelor in care se pierd cele mai multe oportunitati, pentru a interveni in timp util si corecta neregulile.

soft CRM online

Descarca acum o prezentare completa a solutiilor noastre!


Promoveaza-ti afacerea mai eficient si atrage noi prospecti si clienti

4.Abordeaza si atrage mai multi prospecti

Campaniile de marketing reprezinta o modalitate eficienta de generare de noi oportunitati de vanzare. Informand prospectii cu privire la produsele si serviciile companiei ii poti ghida mai usor in identificarea ofertelor potrivite nevoilor lor. In plus, noutatile, promotiile sau alte stimulente pot fi comunicate catre clientii existenti, pentru cresterea vanzarilor recurente, sau catre noii prospecti, pentru accelerarea procesului de vanzare.

Creare campanie mk in CRM online

program CRM online romania

5.Lanseaza campanii de marketing mai eficiente

Afla rapid ce cheltuieli si venituri a generat o campanie de promovare sau care este costul mediu per prospect in functie de tipul acesteia: eveniment, bannere online, direct mailing etc. Astfel vei identifica usor tipurile de campanii care aduc cel mai mare ROI (Return on Investment) si iti vei putea concentra si dimensiona mai bine eforturile de promovare si vanzare.


Imbunatateste experienta de cumparare a clientilor tai

6.Creste satisfactia clientilor

De mare importanta in asigurarea unui nivel ridicat de satisfactie a clientilor este viteza de reactie la neclaritatile sau nemultumirile acestora cu privire la produsele sau serviciile tale. Sistemul CRM online iti ofera instrumentele necesare pentru construirea unei baze de date cu intrebari frevente, resurse, documentatii si bune practici, care sa permita echipei de suport&service sa raspunda la solicitarile clientilor mai repede si mai bine. In plus, toate incidentele sau solicitarile de service pot fi gestionate cu usurinta in CRM datorita functionalitatilor de alocare automata catre angajatii potriviti, notificari, activitati de follow-up generate la inregistrarea unei noi solicitari samd.

sistem CRM online microsoft

7.Imbunatateste permanent calitatea produselor si serviciilor oferite
Pentru a reduce constant numarul de incidente raportate de clienti, trebuie luate masuri inca din etapele de vanzare si dezvoltare a produselor. Sistemul CRM online ofera transparenta necesara asupra departamentelor care interactioneaza cu clientii, permitandu-le echipelor de service si suport sa documenteze incidentele solutionate, iar echipelor de vanzari, marketing si dezvoltare de produs sa aiba acces la aceste informatii pentru a le corecta in faze incipiente.

Afla cat costa implementarea SeniorCRM Express!  sau  Solicita o demonstratie a sistemului!

Grupul de firme Laboratorium utilizeaza SeniorCRM Express

Am ales SeniorCRM Express pentru ca ne ofera majoritatea functionalitatilor pe care ni le dorim de la un sistem de gestionare a relatiilor cu clientii nostri. De asemenea, flexibilitatea variantelor de licentiere ne-a permis sa utilizam sistemul CRM doar prin plata unui abonament lunar pentru utilizatori.Citeste mai mult