Esti client SeniorERP? Login aici
Implementare ERP, CRM, BI, SFA si SCM pentru distributie, productie, servicii si retail

SeniorCRM Express:Vanzari

Modulul de vanzari este o componenta importanta a sistemului CRM, ce gestioneaza si consolideaza multe dintre operatiunile echipei de vanzari. Include un sistem de management pentru urmarirea si inregistrarea fiecarui stadiu al procesului de vanzare pe fiecare prospect in parte, de la contactul initial pana la decizia finala. Acestuia i se alatura functionalitati specifice pentru managementul oportunitatilor, generarea de oferte, previziunea vanzarilor si automatizarea proceselor de lucru.

automatizarea vanzarilor in sistem CRM online Express

1.Managementul prospectilor

Prospectii sunt o resursa vitala pentru echipele de vanzari, iar sistemul CRM ofera o gama variata de functionalitati pentru gestionarea acestora.

Lista prospecti in sistem CRM Express

Functionalitati pentru managementul prospectilor in sistemul CRM Express:
  • Administreaza prospectii de la primul contact pana la incheierea vanzarii (de la definirea acestora in CRM pana la transformarea lor in conturi )
  • Importa cu usurinta contacte din surse externe precum website, expozitii, seminarii, corespondenta directa sau alte tipuri de campanii
  • Realizeaza liste de potentiali clienti dupa criteriile dorite: geografice, financiare, tip de activitate etc.
  • Transforma prospectii in oportunitati de vanzare, conturi sau contacte cu un singur click
  • Exporta datele despre acestia catre programe de calcul tabelar precum Microsoft Excel sau Open Office pentru alte analize.

2.Managementul oportunitatilor

Personalul de vanzari trebuie sa urmareasca fiecare oportunitate de vanzare ( sau „client potential” ) pentru a-si maximiza succesul si atinge obiectivele, iar in acest context o alta componenta importanta a sistemului CRM este cea de management a oportunitatilor.

automatizarea vanzarilor Oportunitate de vanzare in CRM

Functionalitati pentru managementul oportunitatilor in sistemul CRM Express:
  • Urmareste toate oportunitatile de vanzare de la inceput pana la sfarsit, intr-un ciclu de vanzare
  • Asociaza oportunitatile cu activitati, conturi, contacte si alte detalii pentru a avea o mai buna vizibilitate asupra evolutiei acestora
  • Genereaza din cateva click-uri oferte catre clientii potentiali
  • Creeaza rapoarte pe oportunitati complet customizabile si analizeaza fluxul de vanzari pentru a identifica rapid blocajele

Afla cat costa implementarea SeniorCRM Express!


3.Gestionarea conturilor de clienti

automatizarea vanzarilor Cont client

Functionalitati pentru managementul conturilor de clienti in sistemul CRM Express:
  • Urmareste toate conturile, contactele, oportunitatile, tichetele de suport pe clienti si alte detalii asociate intr-un singur sistem
  • Stabileste relatiile de tip parinte-copil dintre conturile de client si subsidiarele acestora sau alte divizii
  • Importa conturi din surse externe sau alte aplicatii
  • Genereaza automat oferte catre conturi si asociaza-le documente specifice, pentru referinte rapide in viitor
  • Urmareste istoricul achizitiilor facute de clienti si analizeaza oportunitatile de up-selling si cross-selling si modelele de cumparare ale clientilor, prin intermediul rapoartelor customizabile pe conturi de clienti, sau prin exportul si analiza datelor in alte programe de calcul tabelar

4.Gestionarea contactelor

Gestionarea contactelor este o alta cerinta cheie in vanzari si sistemul CRM ofera o serie de functionalitati de gestionare a acestora pentru a va asigura ca echipele de vanzari maximizeaza valoarea listelor lor de contacte:

automatizarea vanzarilor Detalii contact in CRM

Functionalitati pentru managementul contactelor in sistemul CRM Express:
  • Creeaza o ierarhie a contactelor in interiorul companiei pentru a coordona mai eficient relatiile cu clientii efectivi sau potentiali
  • Importa contacte din surse externe, alte aplicatii sau sincronizeaza-le cu Microsoft Outlook

5.Manangementul activitatii de vanzare

Functionalitatile pentru managementul activitatilor de vanzare sunt utile in monitorizarea task-urilor echipei de vanzari, astfel incat sa se obtina productivitate maxima. In plus, poti urmari activitatile prin intermediul rapoartelor, pentru a interveni rapid in cazul celor neefectuate sau cu termene limita depasite.

automatizarea vanzarilor Flux de lucru

Functionalitati pentru managementul activitatilor de vanzare in sistemul CRM Express:
  • Ataseaza toate e-mail-urile importante referitoare la clienti in sistemul CRM pentru referinte rapide in viitor
  • Gestioneaza task-urile zilnice ale utilizatorilor pentru a obtine un proces de vanzare simplificat
  • Utilizeaza fluxuri de lucru pentru alocarea automata de task-uri de follow-up la trimiterea unei oferte sau la crearea unui nou prospect

6.Raportare si analiza de vanzari

Echipa de vanzari are nevoie de rapoarte si dashboard-uri de calitate pentru a-si urmari targetele si imbunatati eforturile de vanzare.

Raport vanzari automatizarea vanzarilor

Functionalitati de analiza si raportare in sistemul CRM Express:
  • Rapoarte predefinite pentru automatizarea fortei de vanzare
  • Analiza periodica a pipeline-ului de vanzari pe etape (prospect, oportunitate, cont)
  • Analiza oportunitatilor de vanzare pe prospecti, vanzatori , surse de prospecti sau venituri estimate
  • Dashboard-uri de tip drill down pe interval de timp si stadii de oportunitati

Afla cat costa implementarea SeniorCRM Express!