Esti client SeniorERP? Login aici
Implementare ERP, CRM, BI, SFA si SCM pentru distributie, productie, servicii si retail

SeniorCRM Express:Marketing

Intr-o companie, marketingul poate include multe tipuri de activitati, cum ar fi: construirea si cresterea notorietatii unui brand, managementul produselor, generarea de noi prospecti si oportunitati de vanzare  etc. O functionalitate cheie a sistemului CRM este gestionarea si masurarea campaniilor de marketing, inclusiv corespondenta directa. Pe langa acestea, modulul de marketing mai include si posibilitati de gestionare a listelor de prospecti si a resurselor interne de marketing si poate fi corelat cu alte componente din sistemul CRM pentru optimizarea activitatilor specifice: calendar, managementul contactelor, atasamente de fisiere etc.

marketing CRM Express

1.Managementul campaniilor de marketing

Gestionarea campaniilor este o parte integranta a activitatii de marketing, iar sistemul CRM Express ofera un numar variat de caracteristici pentru a gestiona si monitoriza activitatile specifice.

Campanie de marketing crm in soft online

Cum gestionezi o campanie de marketing in SeniorCRM Express:
  • Crearea unei campanii de marketing presupune stabilirea tipului acesteia, precum Eveniment, Online si introducerea criteriilor de masurare ( bugetul alocat, rezultatele estimate etc. )
  • Ulterior se ataseaza listele de prospecti sau contacte la campanie iar aceasta poate fi lansata; in cazul campaniilor de marketing offline, spre exemplu participarea la un eveniment sau realizarea de cataloage in format fizic, sistemul CRM permite inregistrarea activitatilor care trebuie efectuate sub forma de task-uri, pentru asigurarea desfasurarii in conditii optime a campaniei.
  • In final, urmaresti rezultatele si convertesti in oportunitati de vanzare acei prospecti care au reactionat pozitiv la campanie, iar nu in ultimul rand masori performanta acesteia prin calcularea ROI-ului ( Return on Investment ).

2.Managementul prospectilor de marketing

 Sistemul CRM ofera o serie de instrumente de gestionare a prospectilor, pentru sustinerea eforturilor de marketing corespunzatoare generarii de noi oportunitati de vanzare.Prospect marketing solutii CRM online

Functionalitati pentru managementul prospectilor de marketing in sistemul CRM Express:

  • In CRM poti importa cu usurinta prospecti din surse externe: site-ul companiei, expozitii, seminarii, direct mail etc.
  • In functie de reactia acestora la campanii si de informatiile asociate inregistrate in sistem, mai departe prospectii pot fi calificati in oportunitati de vanzare si alocati vanzatorilor corespunzatori
  • Fluxurile de lucru personalizabile din sistemul CRM permit automatizarea sau declansarea de activitati recurente, cum ar fi trimiterea unui e-mail de prezentare a ofertei companiei la crearea unui nou prospect.

3.Rapoarte si analize de marketing

Raport de marketing crm in sistem online

Functionalitati de raportare si analiza in sistemul CRM Express:
  • Rapoarte predefinite pentru urmarirea principalilor indicatori de marketing
  • Monitorizarea in paralel a cheltuielilor si veniturilor generate pe fiecare campanie, inclusiv estimarile initiale si rezultatele efective
  • Analiza prospectilor si a oportunitatilor de vanzare pe tipuri de campanii

 Afla cat costa implementarea SeniorCRM Express!