Esti client SeniorERP? Login aici
Implementare ERP, CRM, BI, SFA si SCM pentru distributie, productie, servicii si retail

SeniorCRM Express: Service&Suport

SeniorCRM Express ofera caracteristici de suport si service precum gestionarea tichetelor, a informatiilor despre clienti, rapoarte si statistici pe activitati specifice etc. De asemenea pot fi utilizate modulele asociate activitatii de suport cum ar fi Produsele, Managementul activitatii, Calendar, gestionarea contactelor si altele.

Functionalitati pentru service si suport in sistem CRM online

1.Gestionarea tichetelor de service & suport

In sistemul CRM Express, gestionarea tichetelor se realizeaza printr-un set de functionalitati legate de manipularea problemelor de asistenta ale clientilor, intrebari din partea acestora si cereri de service. Un tichet de suport este termenul folosit pentru o cerere de ajutor de la un client.

Modul Asistenta service si suport in sistem CRM romania

Cum gestionezi un tichet de service in sistemul CRM Express
  • Crearea tichetului de suport, prin introducerea informatiilor referitoare la problema si setarea statusului initial (Tichet Deschis)
  • Gestionarea tichetului, prin identificarea unei solutii si inregistrarea informatiilor aferente, urmata de actualizarea statusului pe tichet ( clientul poate fi notificat automat pe e-mail de modificarea statusului )
  • Inchiderea tichetului cu status corespunzator, in functie de rezolutia gasita, si optional publicarea solutiei ca FAQ, pentru referinte viitoare
Functionalitati pentru managementul tichetelor de suport in sistemul CRM Express:
  • Urmareste toate tichetele de suport trimise de clienti, de la aparitia acestora pana la rezolvarea lor, conform cu politica organizatiei
  • Asociaza tichetele de suport cu conturi, contacte, produse si alte module pentru a avea o mai buna vizibilitate a acestora
  • Clientii pot fi notificati automat prin e-mail in momentul modificarii statusului unui tichet de suport
  • Creeaza rapoarte de tichete complet customizabile sau statistici de asistenta clienti, pentru o mai buna planificare a activitatii de suport clienti

2.Baza de cunostinte & Intrebari frecvente

Cu scopul de a ajuta angajatii din cadrul departamentului de suport&service sa gaseasca rapid raspunsuri la intrebarile si problemele raportate de clienti, precum si a ajuta personalul nou sa se integreze mai usor si sa devina productiv mai rapid, SeniorCRM Express permite centralizarea intr-o baza de cunostinte a celor mai uzuale solicitari si intrebari de la clienti.

Sectiune Intrebari Frecvente in soft CRM online service si suport

Functionalitati pentru managementul tichetelor in sistemul CRM Express:
  • Administreaza baza de cunostinte intr-o locatie centralizata pentru o rezolvare mai buna a tichetelor intr-un timp cat mai scurt posibil
  • Asociaza articole din baza de cunostinte cu tichete si produse
  • Mentine la zi articolele si raspunsurile la intrebari frecvente, pe baza sugestiilor si comentariilor clientilor

Afla cat costa implementarea SeniorCRM Express!


3.Raportare si analiza satisfactie clienti

Raport pe tichete service si suport in sistem CRM Express

Functionalitati de raportare si analiza a satisfactiei clientilor in sistemul CRM Express
  • Rapoarte predefinite pentru urmarirea principalilor indicatori de satisfactie a clientilor
  • Monitorizarea individuala sau grupata a tichetelor: pe produse, status ( rezolvat sau nu ), grad de prioritate, responsabili sau echipe, clienti etc.
  • Poti exporta informatiile in  programe de calcul tabelar, pentru alte analize si investigatii

 Solicita o oferta de pret personalizata!