Esti client SeniorERP? Login aici
Implementare ERP, CRM, BI, SFA si SCM pentru distributie, productie, servicii si retail

Gestiunea de stocuri si inventarierea in SeniorCRM Express

SeniorCRM Express include si functionalitati de gestiune a stocurilor si inventariere pe produse, furnizori, liste preturi, oferte, mijloace fixe, servicii.

1. Produse

Sistemul CRM foloseste termenul Produs pentru toate tipurile de bunuri pe care le ofera compania dumneavoastra. Asemenea unui catalog, sistemul CRM ofera functii de inregistrare si categorisire a produselor cu diferite preturi si producatori, si daca este nevoie, tine inventarul. Totusi, pentru unele companii va fi necesara o diferentiere clara intre produse si servicii. Sistemul CRM va permite sa legati procesul de vanzare cu informatiile legate de produs. Pentru a crea un nou produs, click pe “+” in meniul Inventar> Produse.

Pagina de creare a produsului va arata ca in imaginea de mai jos:

Creare produse soft CRM

Lucrul cu produsele

In SeniorCRM Express puteti gestiona produsele companiei care sunt vandute catre clienti cat si cele procurate de la furnizori.

In cazul in care organizatia dumneavoastra achizitioneaza produse de la furnizori si vinde catre clienti folosind o marja, atat departamentul de vanzari, cat si cel de achizitii isi pot coordona eficient activitatea folosind submodulul de Produse.

  • Aici puteti efectua urmatoarele operatiuni:
  • Navigare
  • Cautare
  • Creare de produse noi
  • Asocierea produselor cu alte inregistrari
  • Stergerea produselor

Navigarea in produse

1. Click pe Inventar>Produse
2. In lista de produse, click pe Start, Inainte, Inapoi sau Sfarsit

Cautarea de produse

1. Click pe Inventar>Produse
2. In pagina de start a produselor, click pe Cauta
3. Aici, puteti:
a. Introduce criteriul de cautare dorit si apoi sa apasati butonul Cauta sau
b. Selecta hyperlink-ul Avansat, introduce criteriile de cautare si apoi apasati butonul Cauta sau
c. Selectati unul din linkurile de cautare alfabetica
4. Produsele vor fi afisate in functie de criteriile introduse.

Crearea de produse

1. Click pe Creeaza Produs
2. Introduceti datele referitoare la produs
Nota: numele produsului este un camp obligatoriu
3. Click pe Salveaza

Importul produselor

Importul produselor dintr-o sursa externa este o activitate deosebit de importanta in momentul migrarii de la o alta aplicatie.

Puteti importa produse, daca sunteti autorizat sa faceti aceasta operatiune. In mod contrar, butonul de import nu va fi vizibil in interfata dumneavoastra.

Puteti schimba titularul produselor in timpul importului, prin adaugarea coloanei titular in fisierul de import si maparea acestuia la campul Alocat la. Aceasta activitate va aloca in mod automat produsele la anumiti utilizatori.

Folositi aceleasi nume de utilizatori CRM la crearea fisierului de import, in mod contrar, produsele nu vor fi importate in sistem.

Sfaturi:
Folositi doar fisiere in format *.CSV.
Fisierul *.CSV trebuie sa contina header-ul necesar maparii datelor din sistem.
Dezactivati filtrul de sortare din fisier.
Inainte de import, inchideti fisierul si programul de vizualizare tabelara corespunzator
Eliminati simbolul apostrof din fisier.

Pentru a importa produse din surse externe:
1. Click pe Inventar>Produse
2. In pagina de start, click pe butonul Import
3. Alegeti fisierul *.CSV dorit si click pe Submit
4. Mapati campurile din *.CSV cu cele din CRM
5. Click pe Import
6. Produsele vor fi afisate in lista de produse. Puteti continua importul sau incheia operatiunea.

Stergerea produselor

1. Selectati produsul/produsele dorite
2. Click pe Sterge
3. Click pe OK

2. Grupe de produse

Este o caracteristica ce permite introducerea de sub-produse pentru produsele dumneavoastra si selectarea intregului pachet la crearea unei oferte, in functie de o anumita ierarhie.

Pasi de creare pentru un pachet de produse:
1. Mergeti in Inventar>Produse. Click pe butonul Creeaza, ca in imaginea de mai jos:

Adaugare produs sistem CRM
2. Inregistrand informatia in campurile necesare, puteti crea un produs din forma de creare de mai jos:
3. Odata ce produsul a fost creat, mergeti in forma de vizualizare detaliata a produsului creat sau a unui alt produs, si dati click pe tab-ul Mai multe informatii, ca in imaginea de mai jos.
4. Acum, pe tab-ul Mai multe informatii, sub lista de grupuri de produse, pot fi selectate produse existente sau create unele noi.

Selecteaza Produse CRM online5. Butonul Selecteaza Produse va va duce in pagina de creare produs, iar odata ce acesta a fost creat va fi adaugat in lista. Butonul Selecteaza Produse va deschide o fereastra de unde puteti selecta produsele dorite.

soft gestionare Produse CRM
6. Odata ce au fost selectate produsele, sunt adaugate in lista de pachete de produse afisata mai jos:

grupuri produse CRM online

7. Acum, cand veti merge pe tab-ul Mai multe informatii al subproduselor, toate produsele parinte vor fi afisate ca in imaginea de mai jos:

clienti CRM online

Nota: Un subprodus nu poate fi produs parinte, iar un produs parinte nu poate fi subprodus.

Selectarea pachetelor de produse in inventar

Atunci cand creati sau editati o oferta de vanzare, la adaugarea produselor, daca acestea sunt de tip pachet, toate subprodusele vor fi afisate sub produs, ca in imaginea de mai jos:

Detalii obiect solutii CRM

Puteti selecta subproduse in locul intregului pachet, prin click pe link-ul subprodusului. Daca nu exista subproduse, vor fi afisate ca Nici un grup. Aceasta forma poate fi vizualizata mai jos:

gestiune produse CRM

Cand dati click pe link-ul Subprodus, puteti selecta produsele din lista de subproduse corespunzatoare produsului principal.

 

3. Furnizori

Sistemul CRM va permite sa introduceti un numar nelimitat de furnizori. Acestia sunt stocati separat de lista de contacte sau conturi. Pentru a introduce un nou furnizor, click pe “+” in meniul Inventar>Furnizori. Pagina de creare Furnizor va aparea ca in imaginea de mai jos.

soft CRM online
Inapoi la Manual de utilizare SeniorCRM Express