Esti client SeniorERP? Login aici
Implementare ERP, CRM, BI, SFA si SCM pentru distributie, productie, servicii si retail

Notiuni de baza SeniorCRM Express

In continuare vom presupune ca SeniorCRM Express a fost instalat si configurat pentru afacerea dumneavoastra si un cont de utilizator a fost creat.

1. Inainte de a incepe

Pentru a utiliza SeniorCRM Express, trebuie sa utilizati un browser Web acceptat, care se poate conecta la sistemul SeniorCRM Express prin Internet sau retea privata. SeniorCRM Express sustine majoritatea browserelor web, inclusiv IE 6 sau mai nou, Firefox, Chrome si Safari.

Configuratia browser-ului dumneavoastra trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte:

  1. Cookies: sa permita module cookie in browser
  2. Java Script: Trebuie sa aveti JavaScript activat in setarile de securitate ale browser-ului

Inainte de a putea incepe lucrul cu sistemul CRM trebuie sa va logati in sistemul CRM ca un utilizator autorizat.  Acest lucru se face printr-o procedura de autentificare care necesita un nume de utilizator si o parola. Ambele sunt puse la dispozitie de catre administratorul de sistem CRM.

2. Logare in SeniorCRM Express

Administratorul de sistem CRM va va oferi un URL care urmeaza sa fie folosit ca adresa de acces la sistemul CRM din browser-ul dumneavoastra.  Veti avea nevoie, de asemenea, de un Nume de utilizator si parola contului dumneavoastra CRM.
soft CRM online romania

Ecranul de login va aparea conform imaginii de mai sus.  Utilizatorul trebuie sa introduca un nume de utilizator si parola in campurile de editare disponibile pentru a continua logarea.  Un utilizator poate alege, de asemenea, o limba diferita. Numele de utilizator, parola si limba de utilizare sunt furnizate de catre administratorul de sistem. Dupa ce ati introdus numele de utilizator si parola, apasati Enter sau butonul Login.

3. Iesire

 Pentru a iesi din SeniorCRM Express, utilizati link-ul Sign Out din dreapta sus a ecranului.

4. Schimbarea parolei

Dupa ce va conectati prima data, puteti schimba parola pentru o mai buna securitate.  Este mai bine sa utilizati o combinatie de litere, numere si simboluri in parola dumneavoastra.

Pentru a schimba parola:

1) In SeniorCRM Express, pe pagina principala faceti clic pe link-ul Preferintele mele.
2) In User, pagina Nume User, dati click pe butonul Modificare parola.
3) In fereastra Schimbare parola, introduceti noua parola si dati click pe Salveaza.
4) Iesire si apoi Conectare cu noua parola.

5. Schimbarea formatului datei

Dupa ce va conectati prima data, trebuie sa modificati formatul de data conform celui al  organizatiei dumneavoastra.  Puteti selecta una din urmatoarele optiuni:
•     zz-ll-aaaa
•     mm-dd-aaaa
•     aaaa-ll-zz

Pentru a modifica formatul datei:

1) In pagina principala SeniorCRM Express, dati click pe link-ul Preferintele mele.
2) In pagina Utilizator: , dati click pe butonul Editare.
3) In pagina Utilizator: , selectati formatul de data din lista Alege Format Data.
4) Click Salveaza.  Formatul datei va fi schimbat pentru toate domeniile in toate modulele.

Setare data in Senior CRM online

6. Prezentare Interfata

Interfata SeniorCRM Express este organizata in module functionale, cum ar fi Oportunitati, Conturi, Contacte, etc. Toate modulele includ un set comun de componente cum ar fi meniurile de tip pull-down si butoanele. Unele dintre optiunile de meniu si butoane variaza in functie de fiecare modul, astfel ca numai operatiunile relevante sunt activate pentru fiecare modul.

Interfata Senior soft CRM online

In imaginea de mai sus este prezentat header-ul care este comun pentru toate modulele.
Linia de sus are logo-ul SeniorCRM Express si urmatoarele linkuri:
a) Preferintele mele: O legatura pentru configurarea preferintelor dumneavoastra, de exemplu, lista de widget-uri standard pe pagina dumneavoastra principala.
b) Despre: Link catre informatii SeniorCRM Express.
c) Sign Out (utilizator): link-ul  de iesire din aceasta sesiune de utilizator.  Utilizatorul curent este listat astfel incat sa stiti in orice moment cu ce utilizator sunteti conectat.

A doua linie este formata dintr-un set de meniuri de tip pull-down organizate in grupuri functionale, inclusiv zonele functionale marketing, vanzari, suport clienti etc. Folositi aceste meniuri pentru a accesa diferite module, asa cum este explicat in sectiunea urmatoare. La capatul meniurilor pull-down este o lista Creeaza rapid de tip drop-down, pentru a adauga rapid noi inregistrari fara a fi nevoie sa navigati prin fiecare modul pentru ca apoi sa apasati creare/adaugare.

A treia linie din header este un set de link-uri catre modulele aferente.  Imaginea arata trei link-uri in pagina principala, dar aceste link-uri sunt diferite in fiecare modul.  Sub aceste linii de antet este o bara de instrumente vizibila mai jos:

Navigare in software CRM romania

Aceasta bara de instrumente arata catre care modul ati navigat (aici: index personal), urmat de un set de intrumente cum ar fi: adauga, calendar, arata ceas universal etc. Aceste butoane variaza in functie de modulul deschis.

Veti folosi aceste meniuri pull-down, butoane si link-uri, precum si butoanele specifice contextului  si alte elemente din cadrul fiecarui ecran pentru a naviga intre diferite ecrane si module ale interfetei.

Accesarea diferitelor module:

Diferitele module in CRM pot fi accesate din bara de meniu.  Bara de sus listeaza categoriile functionale (sectiuni) cum ar fi marketing, vanzari, etc si meniuri drop-down pentru fiecare din aceste sectiuni.  Treceti cursorul peste oricare dintre sectiuni pentru a vedea un meniu drop-down cu modulele aferente enumerate in meniul drop-down, ca in imaginea de mai jos.

solutii Senior CRM online

Faceti click pe modulul dorit pentru a naviga in pagina de start a modulului respectiv, de exemplu, faceti clic pe Oportunitati pentru a accesa modulul Oportunitati.  Fiecare dintre modulelele standard SeniorCRM Express sunt descrise in continuarea acestui manual.  Cand sunteti intr-un modul specific, de exemplu, Oportunitati, link-uri catre modulele care sunt functional legate de modulul curent sunt prezentate in a treia linie de antet asa cum este descris mai sus.  Acest lucru ofera o modalitate mai rapida de accesare a modulelor aferente.

In plus fata de utilizarea meniurilor care se deruleaza in jos, pentru a merge la ecranul principal al diferitelor module puteti gasi utile urmatoarele instrumente.

1) Crearea rapida: Aceste selectii de tip drop down in header ofera acces direct la formularul de creare al multora dintre modulele SeniorCRM Express.
2) Cautare: Folositi butonul de cautare pentru a accesa rapid informatiile specifice din oricare dintre modulele SeniorCRM Express.
3) Preferinte: Faceti clic pe link-ul Preferintele mele din partea dreapta sus a ecranului SeniorCRM Express care urmeaza sa fie luate pentru pagina dumneavoastra de setari.  Aici veti putea sa vizualizati si / sau sa configurati un numar de preferinte de utilizator si informatiile pentru contul dvs. de utilizator SeniorCRM Express.

7. Pagina principala CRM

Dupa autentificare, veti vedea pagina principala asa cum se arata in imaginea de mai jos.  Retineti ca fiecare utilizator CRM are propria pagina de pornire. Bazat pe setarile de sistem facute de catre administratorul dvs., preferintele dvs si a datele din  sistemul CRM,  propria pagina de start SeniorCRM Express va arata diferit.

Pagina principala soft CRM online romania

Urmatoarea sectiune explica modul in care puteti personaliza pagina principala, astfel incat cele mai importante informatii sa va fie disponibile cu usurinta.

Continutul paginii de start:

Principalul domeniu de pe pagina principala este conceput pentru a afisa un rezumat al datelor din CRM si alte informatii foarte importante pentru dumneavoastra, astfel incat sa le vedeti rapid si usor.  Informatiile sunt prezentate ca un set de widget-uri pe care le puteti adauga sau sterge dupa cum doriti.  Aveti posibilitatea sa modificati ordinea acestor blocuri prin Drag&Drop.  Puteti modifica, de asemenea, continutul paginii de start.  Exista mai multe moduri de a personaliza continutul acesteia.

Prima optiune este de a selecta dintr-o lista de widget-uri standard, prin functia de editare a paginii de start sau prin selectarea componentelor paginii de start in Preferintele mele.  A doua este de a crea propriul widget cu datele CRM, care poate fi o lista de date sau diagrama de tip dashboard.  Apoi, aveti posibilitatea sa afisati date din orice flux RSS intr-un widget.  Si aveti posibilitatea sa creati un widget Carnet pentru a scrie si urmari note.

Urmatoarele tipuri de widget-uri sunt disponibile in SeniorCRM Express: 

A. Widget-uri implicite. Sunt 15 widget-uri implicite pentru pagina de start SeniorCRM Express:

  1. Activitati ce urmeaza – Acest widget va afisa activitatile viitoare ale utilizatorului  pentru ziua respectiva. Utilizatorii cu drepturi de administrator pot vizualiza toate activitatile viitoare pentru a doua zi, indiferent cui sunt atribuite.
  2. Activitati in asteptare – Acest widget afiseaza activitatile pentru a doua zi ale utilizatorului. Utilizatorii cu drepturi de administrator  pot vizualiza toate activitatile in curs pentru a doua zi, indiferent cui le sunt atribuite.
  3. Top Conturi – Acest widget afiseaza conturile dumneavoastra principale.  Un cont principal este unul cu cea mai mare suma si statusul etapei de vanzare in care se afla nu este Inchis Pierdut/Inchis Castigat.
  4. Index Tablou de Bord – Acest widget afiseaza numarul de clienti potentiali, conturi, contacte etc. care sunt disponibile (sau atribuite) pentru utilizatorul curent.  Acest widget este ascuns in mod implicit.  Verificati „Arata / Ascunde widget-uri” din sectiunea „Detalii” pentru a activa sau dezactiva acest widget.
  5. Top Oportunitati – Acest widget afiseaza clientii potentiali de top pentru utilizatorul curent.  Criteriile pentru un client potential de top sunt: are cea mai mare suma si stadiul de vanzare nu este Inchis Castigat/Inchis Pierdut.
  6. Top Oferte – Acest widget afiseaza ofertele de top ale utilizatorului curent. O oferta este de top in cazul in care are totalul maxim si nu este in stadiul Respins/Acceptat.  Campul „Valabil pina la” trebuie sa fie mai mare sau egal cu data curenta.
  7. Indicatori cheie – Acest widget afiseaza filtre personalizate care au fost marcate sa fie afisate in indicatori-cheie, precum si modul si numarul de inregistrari pentru filtru (e).
  8. Top Tichete – Acest widget afiseaza tichetele principale ale utilizatorului. Criteriul pentru ca un tichet sa apara aici este ca starea aceastuia sa nu fie Inchis. Ordinea tichetelor depinde de status. Tichetele in starea Deschis vor fi primele si apoi tichetele cu statusul In Asteptare.
  9. Alocarile Grupului meu – Acest widget afiseaza inregistrarile alocate grupului  grupului din care face parte utilizatorul.
  10. Top Comenzi Vanzare – Acest widget are toate comenzile de vanzare care au o scadenta mai mare sau egala cu data curenta, ordonate dupa suma, descrescator.
  11. Top Facturi – Acest widget afiseaza facturile de top ale utilizatorului.  Acestea sunt cele cu totalurile cele mai mari si statusul Neachitat.
  12. Noile mele prospectari – Acest widget afiseaza noii prospecti ai utilizatorului.  Criteriile pentru un nou  prospect este ca acesta nu ar trebui sa fie in starea Prospect Pierdut / Prospect Junk.
  13. Top Comenzi Cumparare – Acest widget contine toate comenzile de achizitie care au o scadenta mai mare sau egala cu data curenta ordonate dupa total (descrescator).
  14. FAQ Recente – Acest widget prezinta cele mai recente intrebari frecvente ale utilizatorului care nu au statusul Invechit.
  15. Tag Cloud – Acest widget afiseaza tag-urile disponibile ale utilizatorului curent.

B. Widget-uri particularizate. SeniorCRM Express va ofera posibilitatea de a adauga patru tipuri diferite de widget-uri personalizate:

  1. Modul – Acest tip de widget va ofera posibilitatea de a vedea continutul oricarui modul intr-un format de tip lista in pagina de start.  Puteti utiliza orice filtre disponibile pentru modulul respectiv pentru a crea continutul widget-ului.  Numarul de coloane in widget este limitat la doua.
  2. RSS – Puteti adauga feed-uri RSS folosind acest tip de widget.  Continutul feed-ului RSS este afisat in widget.
  3. Tablou de bord – Puteti adauga widget-uri de tip tablou de bord personalizate in pagina de start SeniorCRM Express, utilizand aceasta optiune.  Widget-urile de tip tablou de bord au o latime implicita de doua coloane.  Toate tablourile de bord prezente in modulul SeniorCRM Express pot fi folosite aici ca widget-uri.
  4. Carnet – Puteti crea un widget de tip Carnet in SeniorCRM Express.  Acest lucru va ofera posibilitatea de a adauga / edita note in SeniorCRM Express.

Utilizati aceste widget-uri dupa cum doriti pentru a crea un rezumat util al informatiilor.Acest lucru poate fi valoros pentru a va oferi acces rapid la informatii esentiale.

Inapoi la Manual de utilizare SeniorCRM Express