Esti client SeniorERP? Login aici
Implementare ERP, CRM, BI, SFA si SCM pentru distributie, productie, servicii si retail

Prezentare generala SeniorCRM Express

SeniorCRM Express este un produs software accesibil care va permite sa implementati rapid un sistem CRM pentru afacerea dumneavoastra. Sunt puse in aplicare multe dintre functionalitatile comune de tip CRM de care au nevoie intreprinderile mici si mijlocii, pentru a le permite sa foloseasca sistemul CRM rapid si usor in scopul imbunatatirii fluxurilor de afaceri pentru vanzari, marketing, suport clienti si service.  SeniorCRM Express este conceput pentru a fi utilizat online de catre mai multi utilizatori asa cum este ilustrat mai jos.  Acesta poate rula pe un sistem Linux, Windows sau Macintosh si poate fi accesat de catre mai multi utilizatori autorizati de pe Internet folosind un browser web.  Fiecare utilizator are acces la date si functionalitati in functie de rolurile lor si dreptul de proprietate asupra datelor CRM, precum si politicile pe care le stabiliti pentru un astfel de acces.

SeniorCRM Express ofera un set complet de functionalitati CRM pentru fluxuri de business specifice.  Acesta permite automatizarea si managementul urmatoarelor activitati de management al activitatilor cu clientii si conexe:

  1. Automatizarea Fortei de Vanzare
  2. Automatizarea activitatii de Marketing
  3. Suport Clienti si Service
  4. Managementul stocurilor
  5. Managementul securitatii
  6. Calendar

In plus, SeniorCRM Express ofera multe instrumente si caracteristici suplimentare care ajuta utilizatorii CRM intr-o varietate de activitati legate de afaceri. Multe dintre aceste instrumente sunt mentionate in lista de caracteristici de mai sus, in zonele functionale in care acestea sunt cel mai des utilizate. Asa cum s-a discutat in capitolul anterior, fiecare intreprindere va trebui sa aleaga care dintre functionalitatile furnizate de sistemul CRM vor fi utilizate in activitatea lor.  Unele intreprinderi pot incepe cu un subset limitat de functionalitati, sau chiar un subset al echipelor lor si sa creasca pe masura ce utilizatorii sunt mai confortabili cu utilizarea sistemului. Alternativ, o afacere poate face o implementare la scara reala si sa foloseasca o gama larga de functionalitati chiar de la inceput, cu o planificare si executie corespunzatoare.

Sa ne uitam la caracteristicile furnizate in sprijinul acestor activitati de afaceri mai detaliat.  Va rugam sa consultati capitolul CRM: Elemente de baza  pentru o introducere in zonele functionale si termenii utilizati.

1.    Caracteristicile modulului de Automatizare a Fortei de Vanzare

Este o importanta functionalitate a sistemului CRM, ce rationalizeaza si consolideaza operatiunile echipei dvs. de vanzari. Include mai multe activitati de care are nevoie echipa de vanzari, inclusiv Managementul Prospectilor, Gestionarea Oportunitatilor, Managementul Conturilor si al Contactelor, Administrarea Pipeline-ului de Vanzari, Prognoza Vanzarilor, Analiza Vanzarilor si altele.  SeniorCRM Express sustine aceste aspecte diferite ale Automatizarii Fortelor de Vanzare  asa cum s-a subliniat si mai sus.

Managementul prospectarilor
Prospectii sunt o resursa vitala pentru vanzari si SeniorCRM Express ofera echipelor de vanzare o gama completa de functii de gestionare a acestora.  SeniorCRM Express ofera urmatoarele caracteristici pentru a gestiona prospectii:

  • Administrati  prospectii de la inceput pana la sfarsit (de la crearea acestora pana la transformarea lor in oportunitati /Clienti Potentiali)
  • Inregistrati  prospectii direct de pe site-ul dvs  si transferati-i in SeniorCRM Express folosind formularele  din sistem
  • Customizati formularul online pentru prospecti conform cerintelor organizatiei dumneavoastra
  • Importati prospectii din surse externe cum ar fi descarcarile web, expozitii, seminarii, corespondenta directa sau alte tipuri de campanii
  • Asociati mai multe produse prospectilor
  • Calificati prospectii pentru etapa urmatoare pe baza informatiilor inregistrate in detaliile acestuia
  • Transformati prospectii in oportunitati de vanzare, conturi sau contacte, cu un singur click
  • Planificati conversia prospectarilor pentru toate campurile customizate
  • Creati rapoarte de prospecti complet customizabile
  • Exportati prospecti catre programe de calcul tabelar cum ar fi: Microsoft Excel, Open Office si altele, pentru analize amanuntite.

Managementul oportunitatilor
Personalul de vanzari trebuie sa urmareasca fiecare oportunitate de vanzare pentru a-si maximiza succesul. Managementul Oportunitatilor este o alta functie de vanzari importanta, care intra sub incidenta SeniorCRM Express. Oportunitatile mai sunt denumite si clienti potentiali, iar SeniorCRM Express include urmatoarele caracteristici pentru Managementul Oportunitatilor:

  • Urmariti toate oportunitatile de vanzare de la inceput pana la sfarsit, intr-un ciclu de vanzare
  • Asociati oportunitatile cu activitati, conturi, contacte si alte module pentru a avea o mai buna vizibilitate asupra acestora
  • Generati oferte catre clientii potentiali
  • Creati rapoarte de oportunitati complet customizabile
  • Exportati oportunitatile catre programe de calcul tabelar cum ar fi: Microsoft Excel, Open Office si altele, pentru a analiza pipeline-ul de vanzari si pentru a identifica rapid blocajele, in cazul in care acestea exista.

Gestionarea conturilor de clienti
Gestionarea conturilor de clienti este esentiala pentru vanzari, iar SeniorCRM Express ofera cateva caracteristici aferente acestei activitati:

  • Urmariti toate conturile, contactele, oportunitatile, tichetele de suport pe clienti, precum si alte detalii corespunzatoare intr-un singur sistem
  • Specificati relatiile de tip parinte-copil dintre conturi si subsidiarele acestora sau alte divizii
  • Importati conturi din surse externe sau alte aplicatii
  • Generati oferte catre conturi
  • Urmariti istoricul achizitiilor facute de clienti si analizati oportunitatile de up-selling si cross-selling
  • Creati rapoarte complet customizabile ale conturilor
  • Exportati conturi catre programe de calcul tabelar cum ar fi: Microsoft Excel, Open Office si altele, pentru a analiza modelele de cumparare  ale clientilor si pentru a seta programe de loialitate
  • Atasati conturilor documente specifice clientilor pentru referinte rapide in viitor

Gestionarea contactelor
Gestionarea contactelor este o alta cerinta cheie in vanzari si SeniorCRM Express ofera o serie de functionalitati de gestionare a contactelor pentru a va asigura ca echipele de vanzari maximizeaza valoarea listelor lor de contacte:

  • Urmariti toate contactele, oportunitatile, cazurile, precum si alte detalii corespunzatoare intr-un repertoriu comun
  • Creati o ierarhie a contactelor in interiorul companiei pentru a coordona mai eficient relatiile cu clientii
  • Importati contacte din surse externe sau alte aplicatii
  • Exportati contacte catre programe de calcul tabelar cum ar fi: Microsoft Excel, Open Office si altele, pentru analize detaliate
  • Sincronizati contactele cu Microsoft Outlook

Managementul activitatii de vanzare
Manangementul activitatii de vanzare este folosit pentru a va asigura ca activitatile si task-urile echipei de vanzari sunt gestionate pentru a obtine productivitate maxima. SeniorCRM Express va ofera urmatoarele caracteristici de gestionare a activitatii de vanzare:

  • Adaugati toate  e-mail-urile importante referitoare la clienti in SeniorCRM Express pentru referinte rapide in viitor
  • Gestionati task-urile zilnice ale utilizatorilor SeniorCRM Express pentru a obtine un proces de vanzare simplificat

Raportare
Echipa de vanzari are nevoie de Rapoarte si Dashboard-uri de calitate pentru a-si imbunatati eforturile de vanzare. Instrumentele oferite de SeniorCRM Express sunt urmatoarele:

  • Rapoarte predefinite pentru Automatizarea Fortei de Vanzare
  • Analiza pipeline-ului de vanzari pe etape
  • Analiza lunara a pipeline-ului de vanzari
  • Oportunitatile de vanzare pe prospecti sursa
  • Dashboard-uri de tip drill down pe interval de timp si stadii de oportunitati

Detalii despre functionalitatile specifice activitatii de vanzare gasiti si in capitolul dedicat automatizarii vanzarilor


2.    Caracteristici de gestionare a activitatii de marketing

Gestionarea Campaniilor de Marketing

Gestionarea Campaniilor este o parte integranta a activitatii de marketing, iar SeniorCRM Express va ofera un numar de caracteristici pentru a gestiona si monitoriza campaniile de marketing:

  • Administrati la nivel organizational campaniile de marketing
  • Urmariti eficienta campaniilor bazandu-va pe datele de la clienti

Gestionarea prospectilor de marketing
O serie de functii ale gestionarii prospectilor sunt prevazute in CRM pentru a va ajuta in eforturile de marketing corespunzatoare generarii de prospectri:

  • Importati prospecti din surse externe, cum ar fi descarcari web, expozitii, seminarii, direct mail sau alte tipuri de campanii
  • Calificati prospectii pentru etapa urmatoare pe baza informatiilor inregistrate in detaliile acestora.

SeniorCRM Express ofera alte module legate de cel de marketing cum ar fi Calendarul, Managementul Contactelor, atasamentele de fisiere etc. pentru va ajuta la eficientizarea eforturilor dumneavoastra de marketing.

Detalii despre functionalitatile specifice activitatii de marketing gasiti si in capitolul dedicat


3.    Caracteristici de Suport si Service Clienti

 SeniorCRM Express ofera caracteristici de suport si service clienti precum Gestionarea Tichetelor, Gestionarea Cunostintelor, Portal de Self-service pentru clienti, rapoarte si statistici de suport folositoare in special departamentului de suport clienti al organizatiei dumneavoastra. Puteti utiliza, de asemenea, module asociate cu activitatea de  oferire de suport clientilor, cum ar fi Produse, Managementul Activitatii, Calendar, gestionarea contactelor samd.

Gestionarea Tichetelor
Este un set de functionalitati legate de manipularea problemelor de asistenta ale clientilor, intrebari si alte cereri de service.  Un tichet de service este termenul folosit pentru o cerere de ajutor de la un client.  SeniorCRM Express ofera urmatoarele caracteristici de gestionare a tichetelor:

  • Urmariti  toate tichetele de service legate de clienti de la inceput pana la sfarsit conform procesului de suport specific organizatiei
  • Asociati tichetele de service  cu conturi, contacte, produse si alte module pentru a avea o mai buna vizibilitate a acestora
  • Creati vizualizari complet customizabile
  • Oferiti solutii pentru tichetele  transmise prin portalul de Clienti
  • Actualizati automat starea tichetelor prin e-mail
  • Creati rapoarte de tichete complet customizabile
  • Creati statistici de asistenta clienti pentru a ajuta managerii sa planifice o mai buna asistenta pentru clienti.
  • Creati campuri personalizate corespunzatoare cerintelor organizatiei dumneavoastra

Baza de cunostinte
Cu scopul de a ajuta clientii sa gaseasca rapid raspunsuri la intrebari si probleme, precum si a ajuta personalul de suport in a gasi raspunsuri mai rapid, SeniorCRM Express ofera o baza de cunostinte cu urmatoarele caracteristici:

  • Administrati Baza de cunostinte intr-o locatie centralizata pentru o rezolvare  mai buna a tichetelor intr-un timp cat mai scurt posibil
  • Asociati articole cu tichete si produse
  • Asigurati accesul public la Baza de cunostinte numai dupa aprobarea dumneavoastra
  • Mentineti la zi articolele din SeniorCRM Express pe baza sugestiilor si comentariilor clientului

Detalii despre functionalitatile specifice activitatii de suport&service clienti gasiti si in capitolul dedicat


4.    Caracteristicile managementului stocurilor

    SeniorCRM Express sustine complet ciclul managementului de vanzari prin integrarea functionalitatilor de gestionare a stocurilor, precum Produse, Liste de Pret, Furnizori si Oferte de Vanzare cu module CRM cum ar fi Conturi si Contacte si Oportunitati.  Utilizand SeniorCRM Express puteti obtine integrarea perfecta intre activitatile de pre-vanzare si post-vanzare intr-o singura aplicatie.

Liste de pret
SeniorCRM Express ofera un modul de gestionare a produselor pentru a inregistra si folosi informatiile despre produse, inclusiv stabilirea preturilor, astfel incat echipa dvs. de vanzare si alti membri ai personalului pot aplica aceste informatii in activitatile lor de vanzare, marketing, suport si alte activitati legate de clienti. Gestionarea Produselor in SeniorCRM Express ofera urmatoarele caracteristici:

  • Administrati la nivel de organizatie informatiile despre produs
  • Asociati produsele cu alte module pentru vizibilitate la 360 de grade
  • Importati detalii despre produse din alte aplicatii
  • Creati campuri personalizate pentru produse conform cerintelor organizatiei dvs.
  • Atasati documente specifice produselor, cum ar fi garantii, acorduri de licenta si altele
  • Incarcati imagini de produs pentru o identificare usoara
  • Exportati detalii legate de produs catre programe de calcul tabelar, cum ar fi Microsoft ® Excel ®, OpenOffice si altele pentru o analiza ulterioara
  • Creati Liste de Pret pe segmente de clienti si asociati produse cu Liste de Pret
  • Achizitionati produse din listele selectate de vanzatori.

Oferte
SeniorCRM Express ofera functionalitati ce permit echipelor de vanzari sa genereze oferte pentru clienti.  Modulul SeniorCRM Express Oferte prevede urmatoarele caracteristici:

  • Urmariti ofertele restante din Lista de oferte
  • Adaugati noi elemente ofertelor si actualizati subtotaluri, taxe, ajustari, precum si sumele total generale
  • Selectati preturi diferite pentru acelasi produs conform segmentului de clienti corespunzator
  • Creati Oferte de Vanzare printabile si livrati-le clientilor prin serviciul integrat de e-mail
  • Afisati oferte asociate conturilor conform listelor aferente
  • Personalizati campurile ofertei de vanzare conform cerintelor organizatiei dumneavoastra

Detalii despre functionalitatile specifice managementului stocurilor gasiti si in capitolul dedicat