Esti client SeniorERP? Login aici
Implementare ERP, CRM, BI, SFA si SCM pentru distributie, productie, servicii si retail

Cum faci marketing integrat cu ajutorul sistemului CRM?

Noul modul al sistemului CRM iti permite sa automatizezi activitatile de marketing online si email marketing din cadrul companiei tale. Integreaza toate actiunile de promovare pe care le desfasori, targeteaza segmentele potrivite de clienti si reactioneaza mai rapid la semnalele lor.

Nu exista un semn mai bun ca trebuie sa iti contactezi prospectul decat atunci cand iti viziteaza site-ul. De aceea este important sa stii cine sunt acesti prospecti, ce informatii le-au atras atentia, cat timp au petrecut vizualizand oferta ta etc. In acest mod, vei putea sa le oferi exact produsele sau serviciile pentru care au manifestat interes.

Identifica cine si cum iti viziteaza site-ul

  • Orice vizita pe site este inregistrata automat, iar odata identificate, persoanele si organizatiile pot fi transformate in contacte si lead-uri in CRM.
  • Ai disponibile informatii complete despre vizitatorii site-ului: numarul de pagini vizitate, timpul petrecut pe fiecare in parte, cuvintele cheie folosite etc.
  • Integreaza contactele deja existente in CRM cu vizitele de pe site si afla mai multe despre preferintele actuale ale clientilor tai.


crm software online marketing integrat

Descarca acum o prezentare completa a solutiilor noastre!


Creste traficul online prin campanii specifice de marketing

 

online crm romania

 

  • Realizeaza campanii de marketing destinate cresterii traficului online: bannere online, site-urile partenerilor, publicitate platita (AdWords)
  • Analizeaza impactul retelelor de socializare si concentreaza-ti eforturile pe acelea care aduc trafic
  • Dezvolta strategii de marketing mai eficiente, pornind de la cunoasterea in detaliu a comportamentului si preferintelor consumatorilor
  • Masoara rezultatele actiunilor de marketing online: ce campanii aduc cei mai multi vizitatori pe site, care sunt sursele de trafic cu cele mai bune rate de conversie din vizitator in prospect si mai departe in client etc.


Converteste vizitele anonime in prospecti

  • Ofera-le vizitatorilor de pe site ocazia de a solicita informatii suplimentare prin intermediul formularelor
  • Utilizeaza formularele pentru a transforma automat vizitele anonime in contacte si lead-uri in CRM
  • Sistemul nu permite inregistrarea duplicatelor: daca un prospect care a completat un formular exista deja in CRM, va lega formularul de acesta impreuna cu toata activitatea sa online anterioara si viitoare

crm pentru marketing integrat

implementare crm cu marketing integrat

  • Atunci cand un vizitator anonim devine contact cunoscut, analizeaza vizitele sale anterioare si identifica motivele care au declansat raspunsul
  • Stabilieste actiuni specifice care vor avea loc automat odata ce o persoana trimite un formular: il adaugi intr-o lista de marketing, creezi un raspuns de campanie, ii trimiti un email de raspuns automat, creeze un task de follow-up pentru vanzari etc.

Mergi la pasul urmator: pune in aplicare campanii de marketing online integrate


O campanie de marketing online implica executarea unui numar mare de activitati: segmentarea listelor de prospecti, pregatirea paginilor web dedicate, urmarirea raspunsurilor venite si planificarea activitatilor de follow-up. Realizarea lor in diferite sisteme si utilizarea mai multor instrumente este total neproductiva. In cadrul sistemului CRM puteti realiza toti pasii aferenti unei campanii online si mai mult decat atat, puteti urmari si analiza rapid rezultatele acestora.

Segmenteaza corect listele de prospecti 

  • Foloseste listele de marketing disponibile in CRM pentru a segmenta prospectii in functie de criteriile alese de tine
  • Asigura-te ca mesajele sunt create special pentru segmentul ales
  • Ataseaza listele la e-mailing, iar sistemul CRM va trimite automat mesajul catre toti membrii lor

management clienti in CRM


 Lanseaza campanii de e-mailing direct din sistemul CRM

marketing integrat crm

  • Utilizeaza editorul HTML sau sabloanele predefinite pentru a crea e-mail-uri atractive
  • Un mesaj personalizat are mai multe sanse sa fie deschis: foloseste campurile specifice de pe inregistrarile din CRM sau insereaza conditii, cum ar fi: daca destinatarul are o functie de conducere va primi Mesajul A, iar daca nu Mesajul B
  • Raspunsurile si reactiile sunt disponibile direct in CRM: raspunsurile primite in urma lansarii e-mail-ului sunt atasate prospectului sau contactului corespunzator din sistemul CRM

Solicita o oferta de pret personalizata!


Analizeaza rezultatele campaniilor de e-mailing

  • Afla cine a deschis e-mail-ul, cine a dat click, ce mesaje au atras mai mult atentia, ce pagini au vizitat ulterior pe site etc.
  • Urmareste rezultatele unui mesaj trimis catre un anumit contact: vei fi notificat in cazul in care persoana respectiva dechide e-mail-ul, da click sau ajunge intr-o anumita pagina
  • Creeaza mesaje de raspuns automat, care vor fi trimise imediat celor care descarca un material de pe site, completeaza un formular sau raspund la o campanie

online marketing integrat crm

Mergi la pasul urmator: afla ce preferinte au prospectii tai si targeteaza-i corespunzator

Exista anumite categorii de prospecti care viziteaza frecvent sau au vizitat la un moment dat anumite pagini de pe site, au completat un formular sau au descarcat o brosura online, insa nu au cumparat niciodata. Acum este momentul sa ii abordezi si sa ii convingi sa faca o achizitie. Studiaza-le nevoile, preferintele, ofera-le materiale suplimentare sau oferte personalizate si transforma-i in clienti.

Automatizeaza procesul de segmentare a prospectilor

crm online

  • Foloseste functia de Lead Scoring pentru a stabili punctaje pentru fiecare tip de interactiune a prospectului cu site-ul: tip sau numar de pagini vizualizate, durata vizitei, formulare completate, materiale descarcate de pe site etc.
  • Creeaza fluxuri de lucru automate care sa aloce punctele aferente fiecarui prospect in functie de actiunea pe care o efectueaza


Afla mai rapid cat de multumiti sunt clientii

  • Utilizeaza sondajele de opinie sau chestionarele de satisfactie pentru a afla mai multe informatii de la clienti
  • Creeaza rapid sondaje sau chestionare pentru diferite etape din ciclul de viata al clientului si invita-i sa iti impartaseasca parerea lor
  • Odata identificate nevoile si dorintele clientilor, poti folosi aceste informatii in construirea unor oferte cat mai potrivite

ce este un crm


Asigura-te ca le oferi informatiile dorite la momentul potrivit

crm online marketing integrat

  • Seteaza notificari pentru cazul in care un prospect atinge un anumit punctaj
  • In functie de punctajul atins de prospecti sau de anumite caracteristici ale acestora, programeaza declansarea automata a unor activitati specifice de follow-up: apel telefonic, email de raspuns automat etc.
  • Aloca prospectii vanzatorilor in functie de produsele pentru care au manifestat interes

Afla cat costa implementarea CRM!

 

 
Comentarii

Felicitari pentru ideea acestui soft. Se constituie intr-o solutie viabila pentru un marketing online structurat.