Esti client SeniorERP? Login aici
Implementare ERP, CRM, BI, SFA si SCM pentru distributie, productie, servicii si retail

Modul ERP: Administrare

Definire utilizatori si nivele de acces, back-up, personalizare documente, suport certificare ISO, configurare tipizate

Modulul de administrare ofera utilizatorilor posibilitatea definirii diverselor nivele de acces la informatie in cadrul aplicatiei, prin definirea de grupe specifice de utilizatori. Modulul ofera si posibilitatea configurarii design-ului/personalizarea documentelor tiparite sau setarea actiunilor de backup. Administrarea aplicatiei ofera facilitati de interventie in configurarea generala, in paramaterii generali ai aplicatiei, grupati pe diverse functionalitati, chiar si post implementare.

ERP: Administrare_Drepturi

 

Descarca prezentarea sistemului SeniorERP!

Administrare ERP: Grupe utilizatori

In cadrul procesului de implementare a SeniorERP, o atentie deosebita este acordata constructiei coerente a fluxurilor operationale. Companiile care au implementat ISO, sau intentioneaza acest lucru, regasesc in SeniorERP un suport major in vederea realizarii obiectivelor asumate in cadrul certificarii.

Primul pas consta in identificarea tipologiilor de activitati operationale si decizionale, precum si a necesarului de personal care sa le presteze. Pentru a realiza un flux coerent, fiecare activitate operationala necesita accesul la anumite resurse din cadrul sistemului, iar in anumite puncte, interventia unui proces decizional.

Datorita modului de lucru online cu baza de date centralizata, utilizatorii SeniorERP beneficiaza de toate avantajele specifice, dar este necesar un sistem complex de drepturi de acces in sistem, ca parte integranta a administrarii ERP-ului.

Grupele de utilizatori cumuleaza atat drepturile necesare desfasurarii operatiunilor aferente, cat si ale personalului care efectueaza respectivele operatiuni.

Administrare ERP: Configurare tiparire documente

O alta etapa distincta in cadrul procesului de implementare este reprezentata de personalizarea formatelor in care se emit/tiparesc documentele din sistem (vezi ISO). Orice format tiparit al unui document dispune de un designer complet prin care se poate ajusta conform nevoilor. Modul de lucru este exclusiv grafic, fiind in acelasi timp puternic si intuitiv.

ERP: Administrare_AranjareDocumente

Administrare ERP: Backup/Restore

SeniorERP inmagazineaza date critice ca si importanta pentru functionarea companiei. Stabilirea unei politici de backup este cruciala pentru siguranta in exploatarea sistemului. Aceasta politica este diferita in functie de complexitatea implementarii si de dimensiunea bazelor de date. Se poate porni de la clasicul backup zilnic, oferit ca functionalitate in sistem, si se poate ajunge la clustering, mirroring si alte instrumente specifice volumelor mari de date.

Indiferent de marimea organizatiei, acest proces este critic si nu trebuie sub nicio forma neglijat. Este necesara definirea unui responsabil cu aceasta activitate si trebuie luate in calcul si situatiile critice (incendii, inundatii, cutremur), astfel incat in orice moment datele sa poata fi restaurate la un anumit punct, cat mai apropiat de prezent.

Administrare ERP: Configurari generale aplicatie

SeniorERP permite ajustarea fluxurilor interne conform analizei in vederea implementarii. Anumite setari au un caracter general la nivel de sistem si se configureaza in cadrul acestui submodul. Se poate interveni oricand asupra lor, dar avand efect global, decizia de modificare trebuie bine fundamentata.

ERP: Workflow

Afla cat costa implementarea sistemului SeniorERP!  sau  Solicita o demonstratie a sistemului!