Esti client SeniorERP? Login aici
Implementare ERP, CRM, BI, SFA si SCM pentru distributie, productie, servicii si retail

HR – management resurse umane

Gestioneaza calculul salariilor si traseul profesional al angajatilor cu SeniorHR

soft hr salarii

SeniorHR este un sistem performant de gestionare a informatiilor referitoare la resursa umana din cadrul companiei, atat din punct de vedere al dezvoltarii si traseului profesional al angajatilor, cat si al calculului personalizat al salariilor si emiterii declaratiilor si raportarilor aferente.

Usor de adaptat la specificul companiei

SeniorHR permite gestionarea unui numar nelimitat de societati sau puncte de lucru, asigurand in acelasi timp un nivel inalt de securitate a datelor. In plus, calculul salariilor se poate efectua pentru orice tip de organizatie (societate comerciala, institutie publica) sau forma de retribuire.

soft resurse umane

soft gestiune salarii

Legislatie la zi

Aplicatia ofera toate instrumentele necesare gestionarii eficiente a salariilor si a declaratiilor/raportarilor aferente conform reglementarilor legislatiei romanesti. In cazul unor modificari legislative nu este necesara intreruperea activitatii deoarece aplicatia este actualizata permanent.

Control integrat al salariilor

Formulele de calcul a salariilor sunt configurabile si parametrizabile, permitand adaptarea in timp real la modificarile de natura interna sau externa ale companiei. In plus, aplicatia permite si planificarea bugetului de salarii prin realizarea de simulari. Astfel se obtine un control mai riguros al cheltuielilor cu salariile.

soft hr calcul salarii

soft hr resurse umane

Angajati mai performanti si motivati

Pe langa timpul de implementare redus si usurinta in utilizare a SeniorHR, acesta permite si automatizarea proceselor de emitere a declaratiilor, ordinelor de plata sau a raportarilor obligatorii. Astfel se elimina posibilitatea aparitiei erorilor umane sau a lipsei de informare cu privire la anumite activitati obligatorii.

SeniorHR, prin modulele aferente, acopera doua componente esentiale:

Modulul HR pentru managementul resurselor umane

In cazul in care nu este asigurata satisfactia angajatilor si nu exista transparenta totala in relatia cu acestia, intregul business este afectat. De aceea este necesara informatizarea procesului de gestionare a resurselor umane pentru a asigura obtinerea unui maxim de eficienta in activitatea angajatilor si nu in ultimul rand dezvoltarea profesionala a acestora conform cerintelor companiei.

Gestiune resurse umane hr

Modulul Payroll pentru calcul salarial

Indiferent de numarul angajatilor sau al domeniului de activitate, oricarei companii ii este necesar un sistem de calcul automat al salariilor, emitere a declaratiilor cerute de reglementarile in vigoare, extragerea de raportari si calculul sporurilor sau al retinerilor aferente salariilor. Mai mult decat atat, modificarile legislative frecvente impun o flexibilitate ridicata a sistemului.

Gestiune salarii hr

SeniorHR este o solutie moderna de management a resurselor umane in conformitate cu cerintele legislatiei in vigoare.

Asigura transparenta relatiei dintre angajati si angajator si suportul informatic necesar gestionarii resurselor umane pentru a creste productivitatea la nivelul companiei:

  • Organigrama structurii ierarhice a posturilor disponibile ale companiei si evidenta ocuparii cu personal a acesteia
  • Creare, calcul si previzionare a bugetelor de cheltuieli cu salariile ale intregii companii
  • Crearea si gestionarea fiselor de post aferente fiecarui angajat si a criteriilor de performanta asociate fiecarui post.
  • Crearea si planificarea evaluarilor periodice ale angajatilor
  • Stocarea cv-urilor, cu functie de cautare avansata persoanelor care indeplinesc criteriile dorite
  • Inventarul resurselor umane
  • Planificarea cursurilor si a bugetelor necesare realizarii acestora acestora
  • Crearea unei arhive electronice a dosarelor de personal
  • Planificarea concediilor de odihna
  • Gestionarea datelor de personal
  • Stabilirea de alerte configurabile pentru fiecare angajat in parte

Modulul HR include submodule care acopera urmatoarele arii:

  1. Organigrama posturilor: genereaza organigrama posturilor si bugetul alocat fiecarei functii, configureaza fisele de post, defineste criteriile pe baza carora se vor face evaluarile
  2. Evaluarile salariatilor: evidenta evaluarilor stabilite in fisa de post, listarea tuturor evaluarilor
  3. CV-uri: evidenta si selectarea CV-urilor dupa anumite criterii stabilite
  4. Dosare salariati: contine dosarele electronice ale fiecarui angajat, gruparea documentelor in functie dupa tip.
  5. Planificare concedii/cursuri: graficul concediilor si al evaluarilor fiecarui angajat
  6. Inventar resurse umane: evidenta datelor fiecarui angajat

Pentru fiecare angajat in parte se pot introduce informatii referitoare la numarul de ore de munca, concedii medicale, concedii de odihna, sporuri, prime samd iar sistemul calculeaza automat salariul brut si net, impozitele precum si celelalte retineri aferente. Componenta Payroll include functionalitati performante de calcul al salariilor:

  • Salariile, primele, sporurile, retinerile, concediile sau taxele aferente salariilor pot fi calculate cu ajutorul unor formule configurabile la nivel de utilizator.
  • Contine toate rapoartele necesare unei aplicatii de salarizare: state de plata, concedii, lichidari, fluturasi etc si in plus o serie de rapoarte configurabile.
  • Salariile pot fi calculate pornind de la numarul efectiv de ore lucrate.
  • Se pot exporta sau importa date din alte aplicatii.
  • Evidenta cheltuielilor salariale poate fi urmarita pe centre de cost sau bugete.
  • Se pot realiza simulari in vederea planificarii bugetului.
  • Balanta soldurilor retinerilor personale pentru fiecare salariat/retinere in parte.
  • Plata salariului se poate face prin transfer automat in contul salariatului.

Modulul Payroll include subdomule care acopera urmatoarele arii:

  1. Formatii de lucru: tine evidenta datelor referitoare la formatiile de lucru, adaugarea unei formatii de lucru noua sau editarea datelor uneia deja existente
  2. Locuri de munca: evidenta tuturor posturilor existente in cadrul companiei
  3. Registrul salariatilor: destinat evidentei contractelor de munca ale salariatilor si modificarile acestora
  4. Pontaj: evidenta orelor de pontaj, importul de fisiere si exportul orelor in bonul de lucru
  5. Bonul de lucru: calculeaza veniturile brute in functie de orele lucrate, importa fisiere din alte aplicatii
  6. Chenzina I – Avans: calculeaza avansul datorat angajatilor, emite documentele aferente
  7. Concedii de odihna: calculeaza sumele de bani ce revin fiecarui angajat aferente concediului de odihna si afiseaza istoricul zilelor de concediu.
  8. Concedii medicale: centralizeaza certificatele medicale si calculeaza tipurile de concedii medicale
  9. Premii: calculeaza premiile aferente fiecarui angajat
  10. Retineri personale: calculeaza retinerile pe fiecare angajat in parte
  11. Chenzina II – Lichidare: calculeaza si emite documentele aferente
  12. Tichete de masa: evidenta si repartizarea tichetelor de masa
  13. Metode de calcul: configurarea metodelor de calcul al salariilor
  14. Nomenclator sporuri: tine evidenta sporurilor si taxelor aferente fiecarui tip de spor
  15. Nomenclator retineri salariale: configurare tipuri retineri
  16. Nomenclator deduceri: configurare tipuri deduceri
  17. Nomenclator meserii: configurare meserii, denumire, nivel de studii
  18. Casa de asigurari de sanatate: evidenta codurilor caselor de asigurari de sanatate si a analiticului aferent, pentru contabilitate.

 Solicita o oferta de pret personalizata!