Esti client SeniorERP? Login aici
Implementare ERP, CRM, BI, SFA si SCM pentru distributie, productie, servicii si retail

Interviu cu domnul Ferenc Pasztor, Director Executiv Therezia Prodcom

„Anterior implementarii sistemului ERP ne era imposibil sa urmarim in timp real evolutia relatiei dintre pretul de achizitie al materiei prime – avand in vedere faptul ca achizitionam laptele de vaca de la peste 1000 de producatori privati – costurile de productie, pretul de desfacere si profitabilitatea, defalcate pe familii de produse si produse individuale.”, domnul Ferenc Pasztor, Director Executiv Therezia Prodcom.


1. Cine este Therezia si care este pozitia companiei in piata?

Therezia Prodcom a fost fondata in anul 1994, iar de-a lungul istoriei sale a cunoscut o ascensiune continua si dinamica, impunandu-se pe piata alimentara romaneasca (si nu numai) printr-o strategie manageriala care a reusit sa aduca la standarde europene calitatea produselor si serviciilor oferite clientilor sai. Investim permanent in tehnologie, in instruirea continua a personalului si folosim atat retete originale, cat si unele traditionale.

Toate acestea, impreuna cu preocuparea noastra pentru satisfacerea celor mai inalte standarde de calitate, au facut din Therezia un nume sonor in domeniul produselor lactate din Romania si un element important pe piata branzeturilor, cu peste 50 de tipuri de produse, o parte dintre acestea fiind atestate ca produse traditionale. La ora actuala, la capitolul productiei de cascaval Therezia se numara printre primele 5 firme din tara.

erp implementare in romania therezia prodcom

2. In ce moment al dezvoltarii companiei ati decis ca aveti nevoie de un sistem ERP?

Am hotarat ca este necesara implementarea unui sistem de gestiune a afacerii de tip ERP in momentul in care am depasit pragul de 25 000 de litri de lapte procesat pe zi.

3. Care erau problemele/situatiile cu care se confrunta afacerea dumneavoastra la momentul in care ati decis implementarea?

Anterior implementarii sistemului ERP ne era imposibil sa urmarim in timp real evolutia relatiei dintre pretul de achizitie al materiei prime – avand in vedere faptul ca achizitionam laptele de vaca de la peste 1000 de producatori privati – costurile de productie, pretul de desfacere si profitabilitatea, defalcate pe familii de produse si produse individuale.

4. Care au fost criteriile pe care le-ati avut in vedere atunci cand ati ales sistemul ERP?

Sistemul ERP ales trebuia sa fie flexibil si sa se poata adapta la specificul industriei de lactate si nevoile strategice ale firmei.

5. De ce ati ales sistemul ERP de la Senior Software?

Am ales sistemul ERP de la Senior Software pentru interfata pe care o ofera, pentru intuitivitatea si flexibilitatea sa pentru customizari. In plus, timpul scurt de implementare si profesionalismul echipei Senior Software ne-au convins sa implementam SeniorERP.

6. Care au fost motivele pentru care ati ales sa implementati un sistem Business Intelligence?

Am implementat solutia Business Intelligence pentru ca aveam nevoie de date sintetice de mare acuratete pentru efectuarea de analize care sa duca la imbunatatirea activitatilor curente. Sistemul BI este o platforma informationala de forecasting care sprijina procesul decizional si ne ajuta sa urmarim evolutiv politicile si strategiile comerciale viitoare.

7. Ce indicatori urmariti cu ajutorul sistemului SeniorVisualBI si care este importanta pe care credeti ca o are in cadrul companiei?

Folosim SeniorVisualBI pentru a urmari evolutia relatiei dintre costuri si pretul de desfacere, defalcata pe familii de produse si in cadrul acestora pe produsele individuale. In plus, ne ajuta sa putem determina performanta – volumul si profitabilitatea – atat a produselor cat si a activitatilor de marketing si desfacere. Cu ajutorul analizelor pe centre de cost putem determina costul si eficienta (valoarea adaugata) fiecarui departament in parte.
Aceste date au o importanta cruciala din punct de vedere al urmaririi si imbunatatirii continue a randamentului procesului de productie si a eficientei si profitabilitatii procesului de desfacere.

8. Ce planuri de viitor aveti in ceea ce priveste afacerea dumneavoastra si cum credeti ca va vor sprijini sistemele de la Senior Software in realizarea lor?

Pe viitor dorim sa extindem gama de produse oferite pe piata prin elaborarea, testarea si introducerea in productie a noi produse si familii de produse lactate. Totodata, urmarim dezvoltarea atat geografica (interna si externa) cat si in adancime a activitatii de desfacere si vanzare.
Avand in vedere toate acestea, consideram suportul informational asigurat de sistemul SeniorERP o conditie „sin qua non” pentru lansarea intregului proces.

Vrei sa afli mai multe detalii?