Esti client SeniorERP? Login aici
Implementare ERP, CRM, BI, SFA si SCM pentru distributie, productie, servicii si retail

Rocast inregistreaza vanzari B2C cu 10% mai mari la doar 3 luni de la implementarea SeniorE-commerce

Pentru a-si extinde canalele de vanzare, managerii Rocast au lansat platforma de comert electronic de la Senior Software si astfel, in doar 3 luni de la implementarea magazinului online, compania a inregistrat vanzari B2C cu 10% mai mari.

comertul electronic rocast

Cu o cifra de afaceri de peste 35 milioane RON, Rocast are in portofoliu peste 70 000 de articole destinate unui spectru larg de activitati precum bricolaj, constructii si industrie, pe care le comercializeaza atat en-gros cat si en-detail. Pentru a deservi mai bine clientii din intreaga tara, managerii companiei au decis sa implementeze SeniorE-commerce, platforma de comert electronic oferita de Senior Software. In doar 3 luni de utilizare a magazinului online, compania a inregistrat o crestere de 10% a vanzarilor catre persoanele fizice. Evolutia pozitiva s-a datorat atat activitatilor intense de promovare desfasurate, cat si beneficiilor pe care le pun la dispozitia clientilor online: discount-uri preferentiale, livrare in 24h, asistenta telefonica samd.

Portalul online de la Senior Software este ca un ghid pentru clientii nostri si este absolut necesar, fara un astfel de instrument nu poti sa evoluezi in ziua de azi. Chiar daca oferi modalitati clasice de vanzare, direct de la sediu sau prin agentii de pe teren, trebuie sa te indrepti si catre comertul electronic. In plus, daca doresti sa-ti maresti cifra de afaceri cam cu aceleasi resurse, magazinul online este cel mai accesibil instrument.

A declarat domnul Horatiu Vonica, Directorul General al companiei Rocast.

Pentru a imbunatati comunicarea cu clientii, magazinul online a fost integrat cu sistemul SeniorERP pentru managementul resurselor companiei, utilizat de Rocast de peste 5 ani. Comenzile plasate in portal ajung automat in sistemul ERP pentru a fi procesate, iar informatiile cu privire la preturi, disponibilitatea produselor sau alte caracteristici ale acestora sunt actualizate imediat:

Principalul avantaj al integrarii este ca orice modificare realizata in ERP se transmite in timp real catre portal, astfel ca nu mai pierdem timp cu actualizarea informatiilor de doua ori.

A adaugat domnul Horatiu Vonica.

Mai multe detalii in interviu!

Descarca acum o prezentare completa a solutiilor noastre!