Esti client SeniorERP? Login aici
Implementare ERP, CRM, BI, SFA si SCM pentru distributie, productie, servicii si retail

Impactul utilizarii unui sistem SFA asupra productivitatii unei companii

Situatia economica actuala genereaza o crestere progresiva a asteptarilor clientilor iar presiunea pusa pe companiile de distributie devine tot mai mare. Acestea se vad nevoite sa apeleze la toate armele de care dispun pentru a se impune pe piata. Viteza de reactie la cerintele clientilor trebuie sa fie ridicata, iar produsele si serviciile oferite impecabile.

In cazul firmelor de distributie, ale caror echipe de agenti de vanzari preiau comenzile zilnice de la clienti si incaseaza facturile, dorinta managerilor este ca acestia sa viziteze cat mai multi clienti intr-o zi, sa preia un numar cat mai mare de comenzi si sa recupereze intr-un timp cat mai scurt soldurile restante. Acestea sunt cerinte de baza ce asigura succesul afacerii si o prezenta cat mai vizibila in piata.

O conditie necesara pentru atingerea acestor obiective este automatizarea intregului proces de vanzare, pentru a creste atat productivitatea agentilor, cat si satisfactia clientilor. Sistemele de automatizare a activitatii de vanzare (SFA) pot fi usor integrate cu sisteme de management al resurselor intreprinderilor (ERP), de raportare ( Business Intelligence) sau management al depozitului (WMS). Acest lucru ofera posibilitatea de a avea toate informatiile disponibile in acelasi loc. Indiferent ca este vorba de angajatii de pe teren sau cei din back-office, toti sunt conectati la aceeasi baza de date si fiecare dintre ei are acces la informatiile necesare, in orice moment.

1.Implicatiile utilizarii unui sistem SFA in activitatea agentilor de vanzari

Agentii de vanzari isi desfasoara activitatea pe teren in cea mai mare parte a timpului, de aceea un sistem de ultima generatie tehnologica accesibil pe dispozitive mobile ii ajuta sa efectueze mai multe vizite intr-o zi si sa dea dovada de profesionalism in fata clientilor.
Citeste mai mult

2.Efectele utilizarii unui sistem SFA asupra relatiilor cu clientii

Vezi cum influenteaza diferentele dintre procesarea manuala si utilizarea unui SFA relatia cu clientii

3.Beneficiile aduse de un sistem SFA la nivel de costuri si venituri

Un grad inalt de satisfactie a clientilor insumat cu productivitatea crescuta a agentilor de vanzari rezulta in cresterea rezultatelor companiei. Existenta unei platforme informatice integrate va atrage scaderi semnificative ale costurilor de operare, eliminarea inregistrarilor duplicate cauzate de existenta mai multor sisteme sau medii de stocare a datelor si mai ales posibilitatea de a controla fiecare segment al activitatii.
Citeste mai mult

 
Comentarii

Nici un comentariu inca.