5 vizite la client si doar o comanda de 50 RON? Pasii de vanzare nu au fost respectati?

Cu SeniorSFA, totul este transparent si poate fi corectat. Sistemul etapizeaza si personalizeaza pasii de vanzare pe categorii de clienti sau articole, iar agentii vor petrece mai mult timp pentru vanzarea propriu-zisa si mai putin timp pentru activitati administrative.

triangle
Termene de incasare prea mari?

Monitorizarea si incasarea soldurilor se face direct de pe device-ul mobil. De asemenea, pot fi stabilite limite de credit sau alte restrictii care sa impiedice vanzatorii sa preia comenzi pentru clienti rau-platnici. Daca un client plateste pe loc, atunci contul acestuia este deblocat instant prin dispozitivul mobil.

Stocuri mari sau incorect dimensionate?

Cu SeniorSFA sunt transmise stocurile clientilor - IKA, distribuitori - catre departamentul de aprovizionare, care va sti inainte de emiterea efectiva a comenzilor ce articole se cer. Stocurile fara miscare pot fi incluse in campanii de lichidare, disponibile direct pe device-urile mobile ale agentilor si care pot fi corelate cu targete de vanzari aferente.

Produsele nu sunt asezate corect la raft?

Angajatii de pe teren pot compara asezarea marfurilor la raft cu planogramele din SFA pentru a se asigura ca este respectata metoda de asezare convenita. In plus, un merchandising corect si transparent al produselor pe categorii de clienti sau canale de vanzare va determina o crestere a vitezei de rotatie a stocurilor de la raft.

Sedinte interne lungi si fara rezultate concrete?

Toate rezultatele, performantele si datele de vanzare sunt stocate in sistem si disponibile imediat pentru analiza, iar informatiile despre actiunile competitiei sunt centralizate prin intermediul formularelor. Cu astfel de informatii se pot construi strategii de vanzare competitive, usor de adaptat conditiilor in permanenta schimbare din piata.

Probleme de comunicare intre departamente?

Actualizarile de stocuri, preturi, discount-uri sunt vizibile imediat pe device-ul mobil, iar in cazul lansarii de noi produse utilizatorul are acces imediat la materiale de prezentare in format electronic. Informatiile colectate de acestia din piata folosind formularele din sistem sunt disponibile si celorlalte departamente implicate.

Nevoile de analiza si raportare se schimba de la o zi la alta?

SeniorSFA include cea mai performanta platforma de analiza a datelor, ce permite construirea oricarei analize interactive doar prin drag & drop. Solutia de raportare este disponibila doar in baza unui abonament lunar fix si nu necesita cunostinte tehnice, imaginatia utilizatorului determina limita sistemului.

or

SeniorSFA face parte din ultima generatie de aplicatii mobile disponibile pe Android, destinate managementului calitatii proceselor de vanzare si a echipelor de teren.

 

Gallery Image 1

Sistemul permite managerului de vanzari sa defineasca diferite activitati obligatorii pe fiecare client in parte sau grup de clienti.

Gallery Image 2

Utilizatorul mobil dispune de o varietate de detalii despre produse si stocuri: liste de pret si discount-uri asociate, disponibilitate in stoc, volum, ambalaj etc.

Gallery Image 3

Interfata intuitiva a aplicatiei mobile permite utilizatorului aflat pe teren sa acceseze usor orice informatie are nevoie pentru finalizarea activitatilor pe clienti.

Gallery Image 4

Toate rezultatele, performantele si informatiile de vanzare sunt stocate in sistem si disponibile imediat pentru analiza sau elaborarea de strategii de vanzari.


product image iphone 5
Un sistem de management al calitatii vanzarilor de ultima generatie tehnologica ofera avantaje precum:
  • Reducerea timpului de training pentru noii angajati: interfata intuitiva si etapele de vanzare stabilite de managerul de vanzari in aplicatie permit o integrare mai usoara si rapida a noilor agenti, ameliorand efectele negative ale rotatiei de personal.

  • Cresterea productivitatii personalului de vanzari: standardizarea pasilor de vanzare, monitorizarea atenta a activitatilor si performantelor angajatilor ii va determina sa fie mai orientati spre rezultate si indeplinirea targetelor.

  • Imbunatatirea vitezei de reactie: monitorizarea constanta a fluxului de vanzare permite managerilor sa identifice cu usurinta activitati nerealizate, clienti nevizitati sau situatii neobisnuite in procesul de vanzare, actionand rapid pentru remedierea acestora.

  • Accelerarea schimbului de informatii: comenzile, incasarile, feedback-ul clientilor sau detalii despre concurenta sunt transmise imediat la sediul central pentru prelucrare corespunzatoare: pregatirea livrarilor, a documentelor etc.

  • Cresterea calitatii relatiilor cu clientii: accesul la detalii despre preferintele clientilor, stocuri sau politici de pret asociate permit echipei de pe teren sa reactionezeze rapid si corect la cerintele acestora.

  • Scurtarea ciclului de vanzare: accesul rapid la informatii, atitudinea orientata spre indeplinirea targetelor a angajatilor si fluidizarea procesului comercial vor reduce durata ciclului de vanzare.
product image iphone 5
Cu SeniorSFA puteti gestiona:
  • Clienti si Contacte, impreuna cu istoricul achizitiilor si al interactiunilor cu acesta; astfel veti sti in orice moment care sunt clientii care va aduc cele mai mari venituri
  • Articole si Stocuri, impreuna cu discount-urile si listele de pret asociate, informatii logistice ( ambalaj, volum, greutate, disponibilitate in depozite ) si de trasabilitate, compensari etc.

  • Traseele si Activitatile echipei din teren, pe care le puteti planifica si urmari, motivandu-i sa fie orientati spre rezultate si indeplinirea targetelor
  • Comenzi si Vanzari directe, iar pentru fiecare client poate fi verificata instant limita de credit sau istoricul comenzilor anterioare, iar facturile si documentele de livrare sunt procesate si disponibile in timp real personalului implicat

  • Cercetari de piata, pentru colectarea feedback-ului clientilor direct de pe teren, date despre produsele concurentei, preturile afisate la raft sau spatii disponibile pentru introducerea de noi produse sau promotii

  • Raportare si analiza, care permite o evaluare imediata a performantei departamentului de vanzari, a veniturilor, stocului disponibil, comenzilor neonorate, performantei campaniilor promotionale de la rafturi si multe altele.

quote icon

In acest moment, cu ajutorul sistemelor oferite de Senior Software sunt gestionate afaceri in valoare de peste 1 miliard EUR, iar printre clientii care utilizeaza cu succes solutiile Senior Software se numara producatori si distribuitori de renume precum: Dufa Tec, General Parmafood, Fares, Dinamic 92 Distribution, Velfina, Ocean Fish, Raureni, Gero Tools, Duraziv, Heinrig Distribution, M&M Product, Multibond Dural, Walmark Romania, Regency Company, Dacia Plant, Vitacom Electronics, Auto Alex, Sea Bell Trading, Apollo Mod Distribution, Almera International , Tis Farmaceutic, Casa Panciu, Consolight, Phoenix Contact, Therezia Prodcom, Planoil si multi altii.


or