Esti client SeniorERP? Login aici
Implementare ERP, CRM, BI, SFA si SCM pentru distributie, productie, servicii si retail

Un nou centru de profit pentru companii: departamentul de management al clientilor

Transforma-ti departamentul de management al clientilor in centru de profit. CRM-ul te ajuta sa actionezi pe trei directii in acest sens:

1.    Cresterea procentului de vanzari recurente
O companie este cu atat mai stabila cu cat procentul veniturilor recurente din cifra de afaceri este mai mare. Clientii care cumpara permanent nu necesita costuri de vanzare, insa trebuie mentinut un nivel inalt de satisfactie a clientilor. Acest lucru se poate obtine prin:

•    Reducerea timpilor de raspuns la incidentele clientilor prin automatizarea anumitor procese si disponibilitate ridicata a informatiei;
•    Cresterea calitatii raspunsurilor prin Knowledge Base;
•    Minimizarea riscurilor asociate fluctuatiilor de personal, deoarece odata informatia necesara rezolvarii unui case introdusa in Knowledge Base, aceasta ramane acolo;

Citeste mai mult…

 

Vrei sa afli mai multe detalii?

 
Comentarii

Nici un comentariu inca.