Esti client SeniorERP? Login aici
Implementare ERP, CRM, BI, SFA si SCM pentru distributie, productie, servicii si retail

SeniorCRM Enterprise

Atrage si retine mai multi clienti cu SeniorCRM Enterprise pentru vanzari, marketing, service si project management

Dashboard Vanzari  in Senior CRM Enterprise

In primul rand, un sistem CRM iti ofera transparenta si control pe toate activitatile interne si pe cele care implica interactiune cu clienti sau potentiali clienti – cunoscuti si sub denumirea de „prospecti”. Acest lucru asigura pe de o parte o comunicare coerenta si unitara cu mediul extern al companiei, iar pe de alta parte fluidizeaza schimburile de informatii din interiorul companiei. Insa acesta este doar inceputul:

Te ajuta sa vinzi mai usor:

1.Monitorizeaza atent vanzarile

Sistemul CRM iti permite sa urmaresti fiecare activitate si informatie de vanzare: vizite la clienti, apeluri efectuate sau oferte trimise de catre vanzatori, detalii despre preferintele clientilor sau date de contact despre noi prospecti si multe altele.

2.Stabileste fluxuri personalizate de vanzare

Un proces de vanzare presupune in majoritatea cazurilor mai multe etape: contactul initial, prima discutie, prima oferta, negocierea etc. In CRM poti personaliza fiecare etapa sau poti defini mai multe fluxuri de vanzare, particularizate pe tipuri de produse/servicii sau clienti.

soft Activitati de vanzare in CRM

Personalizare flux vanzari in CRM online

3.Corecteaza si implementeaza bune practici

Odata obtinuta transparenta la nivel de detaliu asupra procesului de vanzare, e important sa fie identificate atat punctele in care vanzarea esueaza cel mai des, dar si cele mai bune practici de vanzare, validate de angajatii cu experienta. Acestea reprezinta o resursa valoroasa pentru intreaga echipa de vanzari deoarece ii ajuta sa-si corecteze zonele cu probleme si sa obtina rezultate mai bune.

4.Seteaza targete si obiective de performanta

Pentru a te asigura ca fiecare angajat al departamentului de vanzari respecta fluxurile de vanzare, poti asocia etapele acestora cu obiective de performanta: apeluri sau vizite efectuate, oferte trimise, oportunitati castigate samd. Acestea nu substituie targetele de vanzare, insa ajuta la imbunatatirea productivitatii unui vanzator, acesta stiind in orice moment cate vizite sau oferte mai are de trimis pentru a-si indeplini targetele.

Analiza date vanzari in CRM

Descarca acum o prezentare completa a solutiilor noastre!


Te ajuta sa vinzi mai mult:

Client potential in sistem CRM

5.Extinde permanent baza de prospecti

Acum, ca ai obtinut o echipa de vanzari mai productiva, tot ce le mai trebuie sunt clienti potentiali carora sa le vanda. O baza de date cu prospecti este foarte usor de intretinut in CRM: poti importa sau introduce manual orice tip de informatie despre acestia, ii poti segmenta in functie de locatia geografica, indicatori financiari sau alt criteriu relevant pentru procesul de vanzare.

6.Realizeaza campanii de marketing eficiente

Odata creata baza de prospecti, aceasta poate fi segmentata si abordata cu usurinta prin campanii de marketing rapide – spre exemplu pentru comunicarea unei oferte speciale – sau mai complexe, cu activitati multiple. Sistemul CRM permite implementarea de campanii integrate de marketing pe e-mail – unde poti observa ce prospecti au deschis sau au interactionat cu newsletter-ul tau – sau online, prin monitorizarea vizitatorilor de pe site si transformarea acestora in oportunitati de vanzare.

Vizite pe site in software CRM online

7.Diversifica sursele de potentiali clienti

Diversitatea canalelor si mecanismelor prin care potentialii clienti intra in contact cu oferta companiei poate fi descurajatoare si nu de multe ori costisitoare, insa flexibilitatea sistemului CRM iti permite sa le monitorizezi si evaluezi pe fiecare in parte. Spre exemplu, site-ul companiei poate fi un bun „generator de prospecti”, iar fiecare vizita sau interactiune cu acesta este inregistrata individual in CRM. Afla mai multe despre solutiile online de generare de prospecti!

8.Concentreaza-ti eforturile de vanzare pe cele mai profitabile surse de prospecti

Activitatile care au ca scop atragerea de potentiali clienti sunt variate atat ca mod de desfasurare, cat si ca buget, de aceea este important ca fiecare metoda de obtinut prospecti sa fie testata, monitorizata si evaluata din punct de vedere Costuri versus Rezultate obtinute. Astfel iti vei concentra eforturile de promovare si vanzare catre cele mai bune surse de potentiali clienti pentru afacerea ta.

Raport surse clienti potentiali in CRM

Ceva in plus: managementul proiectelor
Daca desfasori proiecte complexe, cu servicii asociate si multe resurse implicate, functionalitatile specifice de project management din sistemul CRM te ajuta sa coordonezi cu succes proiectele in doar 5 pasi. Afla cum!


Te ajuta sa-ti pastrezi clientii aproape si mai multumiti:

9.Comunica unitar si corect cu fiecare client

Indiferent de departamentul sau angajatul care interactioneaza cu un client, prospect sau partener, corectitudinea mesajelor comunicate este foarte importanta, de la oferta trimisa de vanzator unui client pe e-mail pana la modul in care departamentul de suport rezolva telefonic un incident. De asemenea, nu este placut nici sa i se solicite unui client aceleasi informatii sau date de contact desi este la a 5-a comanda plasata, sau sa nu ii fie luate in considerare toate cerintele. Afla cum te ajuta sistemul CRM sa rezolvi cele mai frecvente 7 probleme in relatia cu clientii!

Istoric client in microsoft CRM

10.Raspunde mai rapid la solicitarile clientilor

Procedurile de rezolvare a incidentelor si solicitarilor clientilor sunt usor de personalizat si automatizat, rezultand in scaderea timpilor de raspuns catre clienti. Spre exemplu, alocarea solicitarilor se face automat catre un responsabil din departamentul de suport & service, iar disponibilitatea istoricului interactiunilor cu clientul si nivelul de service agreat cu acesta vor ajuta angajatul sa raspunda rapid si corect la solicitare, in termenii contractuali agreati.

11.Creste calitatea raspunsurilor la incidente

Fiecare incident rezolvat reprezinta o sursa de informare pentru un angajat din departamentul de suport. Metodele de solutionare ale celor mai uzuale solicitari  pot fi validate de angajatii cu experienta si centralizate in CRM sub forma unei baze de cunostinte, iar intreaga echipa de suport beneficiaza de know-how-ul acumulat in urma interactiunilor cu clientii. Astfel, sunt reduse atat riscurile asociate fluctuatiilor de personal, cat si perioadele de integrare ale noilor angajati.

12.Identifica noi oportunitati de business pe clientii existenti

SeniorCRM este un instrument puternic pentru cresterea satisfactiei clientului prin reducerea timpilor de raspuns la incidente, cresterea calitatii raspunsurilor si automatizarea activitatilor repetitive in departamentul de suport&service. Cresterea satisfactiei clientului este o sursa de venit care se cuantifica, in functie de strategia companiei, in termeni de: loializare, obtinerea de recomandari pentru atragerea de noi clienti, cresterea oportunitatilor de vanzare de noi produse si servicii.

Top clienti in solutii CRM

 


SeniorCRM Enterprise ofera avantaje atat la nivel de companie, cat si pentru fiecare departament in parte:

Modulele de marketing, vanzari si service sunt corelate
In CRM fiecare departament dispune de functionalitati specifice si intuitive pentru optimizarea activitatilor  de marketingvanzari si suport & service, iar angajatii au acces la o baza de date comuna, care asigura unicitatea informatiilor la nivel organizational.

Pagina principala Senior CRM Enteprise

Personalizare flux vanzari in soft CRM online

Functionalitatile existente sunt usor de personalizat

Stim ca fiecare afacere este unica, de aceea flexibilitatea sistemului este importanta. Functionalitatile propuse de SeniorCRM Enterprise pot fi cu usurinta adaptate proceselor interne specifice companiei-client, de la desfasurarea campaniilor de promovare pana la personalizarea proceselor de vanzare, ca in exemplul alaturat.

Automatizeaza activitatile repetitive

Sistemul CRM ofera o serie de fluxuri predefinite care permit automatizarea celor mai uzuale activitati interne, spre exemplu  avansarea unui potential client de la o etapa la alta in procesul de vanzare sau alocarea corecta a solicitarilor de service catre utilizatorii responsabili. In plus, pot fi implementate usor si alte fluxuri de automatizare a activitatilor repetitive.

Automatizare activitati vanzare in CRM online marketing

Marketing online integrat cu Senior CRM Enterprise

Poate fi extins cu noi componente

SeniorCRM Enterprise poate fi extins cu functionalitati avansate pentru realizarea de campanii de marketing integrate, precum e-mailing sau monitorizarea vizitatorilor de pe site si transformarea acestora in oportunitati de vanzare. In plus, sistemul CRM propune si o componenta dedicata activitatilor de project management, pentru planificarea si crearea proiectelor, gestionarea resurselor si a costurilor aferente.

Se integreaza nativ cu alte solutii Microsoft

Dezvoltat pe platforma Microsoft xRM, cu peste 3,5 mil. de utilizatori la nivel mondial, sistemul CRM oferit de Senior Software este usor de utilizat si de integrat cu produse Microsoft: Outlook, Excel, Word, SharePoint, pentru a forma o solutie eficienta si adaptabila necesitatilor de business.

Setari avansate in CRM online

Acces preferential pentru utilizatori in CRM online

Disponibilitate globala, securitate deplina a datelor

Accesul la informatii pentru utilizatori se realizeaza conform politicii de securitate stabilita la nivel de companie. Astfel, indiferent ca sistemul CRM este accesat de la sediul central sau dintr-un alt punct de lucru, datele companiei sunt in siguranta.

Solutii extinse de vizualizare si analiza a datelor

Cu sistemul CRM, rapoartele sunt usor de configurat, fara interventia departamentului IT. Utilizatorii pot obtine rapid informatii exacte, actualizate – prognoze de vanzari, obiective, modele de cumparare privind clientii, promotii, solicitari de service – toate pentru a genera vanzari mai mari.

Analiza date vanzari implementare CRM


Eliminare duplicate

Functionalitate foarte utila in mentenanta bazei de date din CRM, permite eliminarea inregistrarilor duplicate in functie de tipul de entitate ( cont, contact etc. ). Astfel este redus masiv efortul angajatilor cu verificarea manuala a unicitatii datelor pe care le introduc in sistem.

Eliminare duplicate in CRM online
Alocare task-uri in software CRM online

Forma scalabila de alocare task-uri

Fiecare utilizator va sti clar ce are de facut prin instrumente flexibile de alocare activitati si task-uri. In SeniorCRM Enterprise task-urile pot fi alocate individual sau bulk, pe toate entitatile selectate. De asemenea, activitatile pot fi alocate catre un utilizator sau un grup.

Fluxuri de lucru intuitive

Fluxurile predefinite din sistemul CRM pot fi personalizate cu usurinta pe profilul fiecarui departament in parte. Alaturat este un exemplu de proces de vanzare compus din mai multe etape consecutive usor de editat si ajustat.

Fluxuri de lucru in sistem CRM online
Cautare avansata in CRM online

Cautare avansata

Instrumentul de Gasire Complexa din SeniorCRM Enterprise permite efectuarea de cautari avansate, dupa criterii multiple, de exemplu: filtru pentru identificarea clientilor potentiali din Bucuresti, cu domeniu de activitate Transport  si data estimata de inchidere a oportunitatilor de vanzare in urmatoarele 10 de zile.

Import de date in cateva clickuri

SeniorCRM Enterprise permite import de date  cu doar cateva click-uri, salvarea scenariilor de import si reutilizarea lor, precum si validarea datelor. Spre exemplu, cu wizard-ul de import din CRM, poti importa rapid informatii despre prospecti din diferite baze de date.

Import date in CRM online
Campanii rapide in program CRM romania

Campanii rapide

In CRM poti crea o campanie rapida in doar 4 pasi: selectezi lista de prospecti, alegi tipul de activitate – trimitere e-mail, apel telefonic etc., stabilesti numele campaniei si compui mesajul pe care doresti sa-l transmiti si ai obtinut o campanie gata de lansare.

Modul flexibil de raportare

Modulul de raportare este usor de configurat: selectezi intervalul de timp si tipurile de inregistrari pe care doresti sa le analizezi, setezi conditiile pe care trebuie sa le indeplineasca si generezi raportul, nefiind nevoie de interventia departamentului IT.

Raportare in CRM online
Securitatea datelor in senior CRM

Securitatea datelor

Accesul la informatii pentru angajati se realizeaza conform politicii de securitate stabilita la nivel de companie. Drepturile de acces pot fi atribuite atat la nivel de utilizator individual, cat si grupe de utilizatori – spre exemplu pentru angajatii dintr-un departament.

Configurari rapide

Adaugarea de noi campuri este usor de configurat, fara a avea nevoie de cunostinte tehnice.

Configurari rapide in CRM
Integrare CRM romania cu Outlook

Integrare nativa cu aplicatiile Microsoft Office

Prin integrarea e-mailurilor, calendarului, task-urilor si a contactelor din Microsoft Office Outlook cu sistemul CRM, vanzatorii isi pot aloca mai mult timp pentru intalniri. 


Afla cat costa implementarea SeniorCRM Enterprise!  sau  Solicita o demonstratie a sistemului!

Hellimed utilizeaza SeniorCRM Enterprise

Am decis implementarea in firma Hellimed a sistemelor CRM, ERP si BI de la Senior Software pentru a putea gestiona mai bine activitatile, pentru a imbunatati relatiile cu clientii si pentru a avea acces mai rapid la informatiile din companie. Piata este din ce in ce mai complexa, iar vanzarile nu sunt un simplu serviciu singular ci o activitate multipla de servicii. Pentru a avea success in vanzari trebuie sa intelegi activitatile si solicitarile specifice clientului, fie ca te adresezi catre un client privat sau de stat. Nu conteaza ce vinzi, ci diferenta o face modul in care o faci. In urma implementarii CRM-ului ne vom centraliza informatiile despre vanzari, clienti, activitati si vom putea reactiona mai rapid la procesul de vanzare, imbunatatind astfel relatiile cu clientii. Citeste mai mult