Esti client SeniorERP? Login aici
Implementare ERP, CRM, BI, SFA si SCM pentru distributie, productie, servicii si retail

POS – vanzare magazine

SeniorERP for Retail – solutia completa (hardware si software) pentru distribuitori si producatori

 

Soft Senior ERP pentru Retail

SeniorERP for Retail reprezinta cea mai noua platforma tehnologica locala pentru gestionarea magazinelor. Aceasta asigura desfasurarea procesului de vanzare cu amanuntul in orice tip de magazin si include multiple interfete de vanzare specifice profilului magazinului respectiv.

SeniorERP for Retail este cel mai performant sistem de management al afacerilor, dedicat distribuitorilor si producatorilor cu vanzarea prin magazine. Sistemul poate opera in mai multe regimuri de lucru, functionarea cea mai avansata si mai raspandita fiind in modul online, conectat direct la baza de date a magazinului. In acest mod stocul magazinului este gestionat in timp real.

Functionalitati SeniorERP for Retail

  • Este cel mai rapid POS fiscal cu tranzactionare in timp real de pe piata;
  • Ofera metode multiple de vanzare: supermarket, fast-food, magazin general, etc;
  • Accepta forme multiple de plata: Numerar, Card, Bon valoric, CEC, etc, integrand calculatoare automate de bonuri valorice;
  • Permite integrarea cu sisteme de vanzare mobile, cu plata la POS;
  • Este disponibil in cele mai variate configuratii fiscale: 5 modele de imprimante fiscale avizate MF si peste 25 de modele de case de marcat compatibile;
  • Suporta pana la 3 cititoare coduri de bare conectate simultan la acelasi POS;
  • Poate fi operat atat in regim monostatie cat si in regim multistatie pe un numar nelimitat POS-uri;
  • Permite interconectarea cu echipamente diverse de cantarire la POS;
  • Permite controlul riguros al stocurilor si obtinerea rapida si eficienta a documentelor aferente procesului de vanzare;
  • Ofera flexibilitate la modificarea dinamica a preturilor de vanzare;
  • Permite coordonarea centralizata a politicii comerciale;
  • Automatizeaza etichetarea de raft si de produs;
  • Permite aprovizionarea centralizata pe baza unui necesar de marfa si vanzari de la fiecare magazin;
  • Efectueaza inventariere automatizata in timp real, folosind cititoare mobile de coduri de bare;
  • Permite urmarirea centralizata a cheltuielilor si vanzarilor din intreaga retea de magazine;
  • Ofera posibilitatea de analiza a performantei fiecarui magazin prin evidentierea cheltuielilor pe centre de cost;
  • Permite realizarea de analize complexe de vanzari: la nivel de articole, de magazin, de zona, de furnizor etc.

Top avantaje SeniorERP for Retail

Specializare pe verticale de piata

Clientii SeniorERP for Retail beneficiaza de instrumente specifice, inovatoare, pentru vanzarea prin magazine: interfata touch-screen, modalitati multiple de plata, programe complete de fidelizare cu suport pentru microplati si microcreditare, integrare cu echipamente de cantarire, inventariere cu cititoare de coduri de bare mobile, wireless etc.


POS Senior ERP for Retail

Solutia completa- One Stop Shop

SeniorERP for Retail este solutia completa (hardware si software) pentru distribuitorii si producatorii cu vanzare prin magazine proprii.

Tehnologie de ultima generatie

SeniorERP for Retail integreaza o platforma tehnologica robusta, care garanteaza siguranta datelor si scalabilitatea afacerii.

Viteza de dezvoltare a sistemului

SeniorERP for Retail este un produs Senior Software, cel mai inovator furnizor local de sisteme specializate pentru managementul afacerilor.

SeniorERP for Retail asigura controlul in timp real al vanzarilor prin magazine proprii, organizarea receptiei de marfa precum si suportul logistic. Cu ajutorul sistemului poate fi controlat fluxul de marfa din momentul intrarii in magazin si pana la iesirea prin punctele de vanzare.

In plus, ofera posibilitatea accesarii in timp real a informatiilor despre articole, parteneri, personal, trezorerie, mijloace fixe etc. dar si de vizualizare a rapoartelor si analizelor complexe de vanzari. Sistemul ofera functionalitati extinse specifice pentru Back Office, de la coordonarea politicii comerciale pentru fiecare magazin, controlling, aprovizionare centralizata etc.

POS retail

SeniorERP for Retail acopera cerintele de analiza si gestiune de la sediul central, precum si cele operative in magazin prin cele trei componente:

 

Head Office – sau sediul central, unde SeniorERP for Retail ofera posibilitatea accesarii in timp real a informatiilor despre articole, parteneri, personal, trezorerie, mijloace fixe etc., dar si de vizualizare a rapoartelor si analizelor complexe de vanzari, coordonarea politicii comerciale pentru fiecare magazin, controlling, aprovizionare centralizata etc.




 

Back Office – poate fi controlat fluxul de marfa din momentul intrarii in magazin si pana la iesirea prin punctele de vanzare. Sistemul asigura controlul in timp real al vanzarilor, organizarea receptiei de marfa si suportul logistic.


 

Front Office – SeniorERP for Retail are o interfata extrem de intuitiva, usor de utilizat; poate functiona cu imprimante fiscale sau case de marcat, pentru a raspunde elegant la exigentele clientilor. Interfata principala de vanzare este caracterizata prin simplitate si prezinta doar functiile necesare desfasurarii procesului de vanzare. Orice alta functie poate fi accesata prin apasarea unui buton.


Solicita o oferta de pret personalizata!