
Functionalitati CRM accesibile oricand, de oriunde
CRM este un instrument esential pentru orice companie care urmareste sa simplifice si sa optimizeze procesul de vanzare si gestionare a relatiilor cu clientii.
SeniorERP ofera functionalitati CRM accesibile atat din web, cat si de pe mobil. Astfel, utilizatorii au la dispozitie, oricand si de oriunde, instrumente performante pentru marketing si vanzari. Organizarea activitatilor zilnice, setarea de notificari si accesul rapid la date despre vanzari, clienti si stocuri sunt doar cateva din avantajele pe care le aduce componenta CRM.

Colectare, centralizare si organizare informatii
Deoarece ai acces la functionalitatile de CRM atat din web, cat si de pe un terminal mobil, datele si materialele despre potentiali clienti pot fi adaugate in sistem direct de pe teren, in timp real.
Toate informatiile adunate si introduse in CRM sunt usor de accesat, astfel incat echipa de vanzari are la dispozitie toate resursele necesare ca sa obtina o trecere rapida de la potentiali clienti la contracte incheiate.
Cu ajutorul formularelor din CRM agentii de pe teren pot completa pe loc, direct din aplicatia mobila, informatii despre produsele competitiei, gradul de satisfactie a clientilor, preferintele acestora etc.
Organizare taskuri si urmarire activitati
Sistemul ERP de la Senior Software iti permite sa inregistrezi vizitele la clienti, impreuna cu informatiile aferente acestor activitati, dar si alte detalii importante pentru procesul de vanzare.
Totodata, poti urmari indeaproape ofertele si vizitele la clienti, rezultatele vanzatorilor si orice alte activitati. Poti dispune modificari in timp real acolo unde este cazul sau poti implementa usor fluxuri de vanzare personalizate.
In plus, se pot seta alerte si notificari pentru a asigura indeplinirea activitatilor dupa criteriile stabilite.


Analizare date si concepere strategii
Pastrand istoricul despre clienti / potentiali clienti si clasificand informatiile pe categorii, datele sunt mult mai usor de analizat cu scopul de a aduce plus valoare companiei.
Poti pune in aplicare campanii de marketing personalizate, menite sa transforme rapid potentialii clienti in noi clienti.
De asemenea, echipa de marketing se poate folosi de datele din CRM pentru a genera noi oportunitati de vanzare pentru clientii existenti deja in sistem.
Comunicare imbunatatita & interventie rapida
CRM-ul permite o comunicare si o relationare mai stransa atat intre departamentele din companie, cat si cu factorii externi (clienti/parteneri).
In cadrul sistemului SeniorERP ai la dispozitie un serviciu de e-mailing care te ajuta sa comunici mai rapid si mai eficient cu partenerii.
Mai exact, poti sa primesti e-mailuri si sa urmaresti statusul acestora, activitatea destinatarului, dar si sa automatizezi operatiuni de instiintare de plata dupa data scadenta. In plus, creezi sabloane personalizate si asociezi adrese de e-mail partenerilor noi sau deja existenti in sistem.
