Esti client SeniorERP? Login aici
Implementare ERP, CRM, BI, SFA si SCM pentru distributie, productie, servicii si retail

CRM – vanzari, marketing, service

Sistemele CRM iti permit sa urmaresti fiecare activitate de vanzare sau interactiune cu clientii si potentialii clienti: vizite, apeluri efectuate sau oferte trimise de catre vanzatori, detalii despre preferintele clientilor sau date de contact despre noi prospecti, promotii sau campanii de marketing in care a fost inclus un client, solicitari de service si multe altele.

Cu ajutorul unui sistem CRM vei putea controla si corecta toate activitatile interne si pe cele care implica interactiune cu clientii si prospectii, rezultand in beneficii precum:
• Cresterea vanzarilor prin monitorizarea si imbunatatirea procesului de vanzare si a activitatilor de marketing
• Cresterea productivitatii angajatilor prin automatizarea activitatilor repetitive de marketing, vanzari, service sau project management
• Imbunatatirea relatiilor cu clientii, prin cresterea calitatii raspunsurilor la solicitarile acestora si reducerea timpului de raspuns

SeniorCRM Enterprise – cel mai flexibil software CRM

Soft CRM Romania

SeniorCRM Enterprise este dezvoltat pe platforma Microsoft xRM, cu peste 4 mil. de utilizatori in intreaga lume si se remarca prin adaptabilitate deplina la nevoile afacerii, datorita:

  • Nivelului ridicat de personalizare a functionalitatilor existente pe profilul companiei
  • Integrarii native cu solutiile enterprise de la Microsoft, precum Outlook sau Sharepoint
  • Automatizarii avansate a activitatilor recurente de marketing, vanzari si service
  • Posibilitatii de extindere a sistemului cu noi componente

Solicita o demonstratie gratuita a sistemului!

Hellimed utilizeaza SeniorCRM

Piata este din ce in ce mai complexa, iar vanzarile nu sunt un simplu serviciu singular ci o activitate multipla de servicii. Pentru a avea success in vanzari trebuie sa intelegi activitatile si solicitarile specifice clientului, fie ca te adresezi catre un client privat sau de stat. Nu conteaza ce vinzi, ci diferenta o face modul in care o faci. In urma implementarii CRM-ului ne vom centraliza informatiile despre vanzari, clienti, activitati si vom putea reactiona mai rapid la procesul de vanzare, imbunatatind astfel relatiile cu clientii. Citeste mai mult