
Consultanta ERP si Suport Post-implementare

Consultanta ERP si Suport Post-implementare
Echipa de suport si consultanta ERP ofera urmatoarele servicii:
Preluarea de intrebari de natura tehnica
Preluarea de intrebari referitoare la utilizarea sistemului ERP
Inregistrarea de bug-uri sau neconformitati in utilizarea aplicatiei
Analizarea si rezolutia categoriilor descrise anterior
Avantajele folosirii sistemului de suport si consultanta ERP:
Costuri de suport predictibile si scalabile
Clientii cunosc costurile aferente si pot primi explicatii detaliate ale facturilor, unde sunt mentionate toate activitatile realizate precum si durata acestora
Consultanta ERP din partea unor specialisti
Departamentul de suport Senior Software este format din consultanti ERP si specialisti cu experienta si abilitati ridicate tehnice, IT, de contabilitate sau business

Cresterea fiabilitatii sistemului ERP
Orice situatie aparuta poate fi semnalata in timp util, fiind prevenite astfel intreruperile de activitate sau persistenta unor probleme de functionare a sistemului ERP
Cresterea increderii personalului
Stiind ca au tot timpul acces la specialisti si consultanti ERP care cunosc aplicatia si le pot oferi raspunsuri prompte, utilizatorii vor avea mai multa incredere sa opereze in sistem
“Am ales sa colaboram cu Senior Software pentru ca ne-am dorit un partener din Romania care sa ne asigure suport oricand este necesar si care sa ne ofere softuri personalizabile si scalabile, astfel incat sa sustina extinderea businessului”
Adrian Buica – IT Manager Sano Vita
Suport si consultanta ERP – cum functioneaza ?
“Oamenii din echipa Senior Software ne-au oferit incredere, echilibru, implicare, disponibilitate si know-how. Au inteles si au identificat nevoile fiecarui departament si fiecarui individ. Am dialogat si am gasit cele mai bune solutii si putem spune ca ii consideram parte din echipa Pro Activ.”
Alin Ionescu, Director Executiv Pro Activ
Prioritizarea incidentelor
Incidentele semnalate de clienti sunt incadrate in diferite categorii de prioritati, in functie de natura lor. De asemenea, clientul are oricand posibilitatea de a apela la responsabilul de cont (Account Manager) atunci cand considera ca incidentul are o prioritate diferita fata de cea alocata de catre departamentul de suport si consultanta ERP.
- Sistemul este functional in cea mai mare parte
- Sunt afectate grupuri mici de utilizatori
- Nici un proces critic de business nu este afectat
- Afecteaza grupuri mari de utilizatori
- Afecteaza procese de business importante
- Nu afecteaza procese de business critice
- Impiedica operarea in aplicatie
- Impiedica desfasurarea functiilor critice de business
- Are impact major asupra intregii organizatii
Pentru ca un incident sa poata fi deschis, trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
Sa fie transmis departamentului de suport al Senior Software telefonic sau prin E-mail
Sa contina descrierea detaliata a problemei si scenariul in care aceasta a aparut
Sa fie transmis departamentului de suport de catre un contact desemnat de beneficiar
Clientul sa poata puna la dispozitia Senior Software conexiunea VPN, atunci cand este solicitata
Suport si consultanta ERP - servicii suplimentare
Aceste servicii pot fi realizate de catre consultantii Senior Software si nu fac parte din oferta standard a serviciilor de suport.