Descopera solutia pentru transferul rapid al datelor si documentelor
Este o platforma prin care poti transfera electronic, in format XML, informatii si diferite documente de business rezultate in urma relatiilor comerciale cu partenerii.
Functionalitatile EDI sunt integrate in SeniorERP – sistemului de gestionare a resurselor, iar astfel, transferul catre sistemele ERP (sau de alt tip) ale companiilor partenere in afaceri, se face imediat, fara alte interventii.
Beneficii
Consolideaza parteneriatele de afaceri si eficientizeaza operatiunile
Ce este si cum functioneaza EDI?
Utilizeaza inteligent resursele
Transferul electronic al datelor diminueaza sau chiar elimina acele costuri referitoare la printarea, trimiterea sub forma de fax, stocarea & arhivarea documentelor de business si, inclusiv, cele legate de expedierea si preluarea acestora.
Renuntarea la metoda de prelucrare si timitere a documentelor in format fizic permite, totodata, si eliminarea erorilor din documente, rezultate din manipularea manuala.
Fii mai productiv si vinde mai mult
Usor de utilizat si personalizabila, EDI ofera transparenta si permite procesarea intr-un timp redus a unui volum mai mare de documente de business. Astfel, rezulta o crestere a productivitatii si eficientei fluxurilor informationale.
Accesul la date despre trasabilitatea comenzilor si transmiterea automata a informatiilor iti permit sa emiti in timp real raportari corecte pe baza carora poti ajusta procesele decizionale in raport cu cerintele din piata.
Elimini situatiile de out-of-stock si scurtezi timpii de aprovizionare, aspecte ce influenteaza direct cresterea volumului de vanzari.

Beneficii clienti
Printre cele mai importante schimbari semnalate de companiile care folosesc SeniorERP cu functionalitati de EDI se mai numara: