STUDIU DE CAZ VIDEO:

Distribuitorul Sipex Company isi gestioneaza de aproape 10 ani afacerea cu sisteme software integrate

Mai multe detalii in urmatorul video:

Sipex Company, business ce ocupa locul 2 in topul distribuitorilor de materiale pentru constructii din Romania, si-a optimizat si dezvoltat afacerea in ultimii 10 ani, folosind solutiile software ERP, BI, SFA si portalul B2B ecommerce. Cu o cifra de afaceri de 59 de milioane de euro, 12 centre logistice si un parc auto cu circa 200 de autovehicule, distribuitorul a reusit sa se extinda si sa isi consolideze pozitia pe piata cu ajutorul sistemelor integrate de la Senior Software, care i-au oferit beneficii majore.

“Sistemele s-au potrivit perfect pe cerintele noastre. Au trecut deja in jur de 10 ani de cand suntem parteneri Senior Software si ma bucur ca am facut aceasta alegere. Am simtit din plin toate beneficiile acestei colaborari. Este dovedit faptul ca Senior Software ne-a ajutat foarte mult in dezvoltarea noastra. Dorim in continuare sa ne dezvoltam, noi intentionam sa deschidem si alte puncte de lucru si cu siguranta vom gasi in partenerul nostru sprijin pentru atingerea acestor noi obiective.”
Costin Gheorghe
Director Economic - Sipex Company

Ce avantaje a obtinut compania?

Datorita utilizarii sistemelor integrate SeniorERP, SeniorVisualBI, SeniorSFA si SeniorB2B,
echipa Sipex Company a inregistrat urmatoarele beneficii:

Centralizarea informatiilor intr-o singura baza de date

Gestionarea integrata a afacerii si control asupra utilizarii resurselor

Trasabilitate si vizibilitate in timp real asupra stocurilor

Procentul mic de facturi neincasate si imbunatatirea relatiilor comerciale

Urmarirea vanzarilor si profitabilitatii, dupa diferite criterii

Testarea de diferite scenarii de business si strategii mai eficiente

Conformarea cu succes la cerintele fiscale, inclusiv Declaratia 406 (SAF-T)

Economii majore de timp pe toata linia operationala si productivitate crescuta

Facturare rapida de la orice punct de lucru si urmarirea usoara a situatiei incasarilor

Vizibilitate in timp real asupra fluctuatiei preturilor si control asupra costurilor

Eficientizarea transporturilor de marfa si reducera consumului de combustibil

Obtinerea de analize complexe si rapoarte corecte si in timp real, usor de interpretat

Situatia din companie inainte si dupa implementarea sistemelor Senior Software

Anterior parteneriatului cu Senior Software, majoritatea proceselor desfasurate de catre distribuitor se realizau manual si nu erau conectate, fapt care genera timpi mari de lucru si erori. Printre provocarile pe care le intampina compania se mai numarau: dificultatea de a gestiona integrat afacerea si imposibilitatea de a genera in timp real rapoarte de business.

Odata cu utilizarea sistemelor integrate de la Senior Software, compania a reusit sa automatizeze fluxurile de business, sa se conformeze cerintelor fiscale si sa centralizeze toate informatiile din companie intr-o singura baza de date.

Sipex emite in jur de 50.000 de facturi lunar, iar SeniorERP a permis efectuarea rapida a operatiunilor de facturare si urmarirea usoara a incasarilor. Solutia BI ii ofera distribuitorului rapoarte in timp real despre vanzarile si profitabilitatea pe agent, pe zona, pe tip de produs si nu numai.

Cu sistemul SFA, agentii din teren au obtinut vizibilitate asupra stocului real, avand posibilitatea de a face rezervari de stoc si de a lansa comenzi intr-un timp mult mai scurt. Totodata, portalul B2B a facilitat relatia comerciala cu partenerii Sipex. Acestia pot lansa oricand comenzi direct in aplicatie si pot efectua simplu platile necesare, isi pot urmari statusul comenzilor, preturile setate, pot vizualiza soldul si data scadenta.

Situatia-Sipex-Company-inainte-si-dupa-implementarea-sistemelor-Senior-Software

“Cu ERP, timpii s-au imbunatatit pe toata linia operationala. Am eficientizat fiecare transport si tinem sub control costurile. Intotdeauna putem analiza cu atentie daca, ce, cand sau cat trebuie sa comandam, in functie de rotatia pe care ne-o dorim si de alte criterii. Lucrul cel mai important este obtinerea rapoartelor in timp real cu SeniorVisualBI, care este o solutie magnifica. Putem urmari vanzarile pe agent, pe zona, pe tip de produs si putem vedea profitabilitatea pe agent, pe punct de lucru si nu numai.”

Costin Gheorghe, Director Economic – Sipex Company

Despre Sipex Company

Sipex Company este unul dintre cei mai mari distribuitori de materiale si finisaje pentru constructii din Romania. Compania are o experienta pe piata de peste 26 de ani si dispune de un personal format din 300 de angajati.

Activitatea de vanzare se realizeaza prin intermediul a 3 canale: retail traditional, B2B si online. Printre brandurile distribuite de Sipex se numara: Cesarom, Swisspor, Ceresit, Rigips, Weber, Austrotherm, Baumit, Porotherm, Isover si multe altele.

centre logistice
mil
EURO CA
angajati

Afla cum poti obtine si tu astfel de rezultate cu sistemele integrate de la Senior Software!

Detalii