Software de marketing si vanzari – SeniorERP
Functionalitatile softului ERP pentru marketing si vanzari
Cu SeniorERP– software vanzari si marketing online, urmaresti procesul de vanzare intr-un mod eficient, datorita optiunilor multiple de configurare si urmarire a canalelor de vanzare acoperite. Softul gestioneaza vanzarile directe, din magazinul online, catre marile lanturi de magazine si nu numai.
Sistemul ERP este un instrument intuitiv de gestionare a relatiei cu clientii. Acesta usureaza munca echipelor de vanzari si le faciliteaza accesul la informatii actualizate.
Beneficii
Beneficiile softului pentru vanzari SeniorERP
Avantajele SeniorERP –
software de automatizare vanzari
Software Gestiune Vanzari – SeniorERP
Vezi cum te poate ajuta platforma software de automatizare vanzari si marketing online sa optimizezi fluxurile de lucru din compania ta!
”Pe partea de ERP Mobile, lucrurile au functionat foarte bine si corect din prima clipa. Interfata este foarte prietenoasa si colegii nostri au reusit sa faca fata cu brio. Avem stocurile si comenzile pe care le putem emite din tableta, avem poze cu produse, liste de preturi si multe alte lucruri pe care inainte nu le puteam accesa in showroom. Aplicatia ne ajuta extraordinar de mult.”
Alin Moldovan – Manager Dezvoltare, Viamso
ERP soft vanzari si marketing: Oferta personalizata
Atunci cand potentialul client manifesta interes real pentru produsele companiei, poate fi adaugata in softul vanzari si marketing online SeniorERP o oferta de vanzare. Aceasta va constitui baza pentru viitoarea comanda ferma, dar nu este un document care sa modifice sau sa rezerve stocul de marfa.
O oferta poate fi adaugata din aplicatia desktop a SeniorERP sau din aplicatia mobila, in timpul vizitei pe teren. Indiferent de modalitatea in care a fost adaugata, oferta ajunge in aceeasi baza de date.
ERP soft automatizare vanzari: Comanda de vanzare
In SeniorERP comenzile de vanzare pot fi adaugate direct in sistem sau pot avea diferite surse de provenienta: aplicatia mobila a sistemului software de automatizare vanzari ERP, sistemul SFA, magazinul online, import din sisteme externe precum CRM.
O comanda de vanzare trece prin mai multe stadii: confirmare, rezervare, picking si finalizandu-se cu unul sau mai multe documente de livrare (avize sau facturi). Se evidentiaza astfel atat stadiul procesului de vanzare, cat si neconformitatile cu cererile clientilor, calitatea aprovizionarii, calitatea vanzarii etc.
ERP soft automatizare vanzari: Facturi venituri in avans
Sunt folosite atunci cand doar o parte din valoarea serviciului vandut devine venit imediat, restul distribuindu-se in timp. Similar si pentru exigibilitatea TVA. Pentru livrarea marfurilor pentru care s-a incasat avans se va emite factura care va contine stornarea avansului incasat anterior si articolele vandute.
ERP soft automatizare vanzari: Retururi
In softul vanzari si marketing SeniorERP exista doua posibilitati de introducere a unui retur:
1. Din istoric – In cazul in care tranzactia sursa este deja in sistem, se poate storna partial sau integral orice linie de document asociata clientului selectat. Marfa este reintrodusa in stoc la costul marfii din momentul vanzarii. Nu este necesara nicio informatie suplimentara, toate datele fiind preluate din tranzactia sursa.
2. Retur direct – Atunci cand nu exista in softul de vanzari tranzactia sursa, retururile vor necesita completarea manuala corecta a datelor specifice, inclusiv a costului marfii din momentul vanzarii. Pe masura trecerii timpului, aceste situatii devin din ce in ce mai rare, fiind inlocuite de situatiile prezentate la punctul 1.