Aprovizionare in SeniorERP

Gestionarea activitatii de aprovizionare cu ERP

In functie de nevoile clientului, ERP poate gestiona intregul proces de aprovizionare, incepand cu estimarea necesarului de aprovizionat si trecand prin toate etapele specifice unei comenzi de achizitie, sosirea documentelor fiscale, gestiunea receptiei de bunuri etc.

Cu SeniorERP poti automatiza majoritatea operatiunilor de aprovizionare, obtii control complet asupra costurilor si oferi clientilor toate produsele de care au nevoie, la timp.

Beneficii

Beneficiile SeniorERP pentru aprovizionare

Controleaza costurile

SeniorERP permite calcularea costurilor cu necesarul de aprovizionare utilizand functionalitati avansate de previziune.

Reduce cheltuielile

Evita situatiile de supra sau substoc, cunoscand intotdeauna ce trebuie comandat, in ce cantitate, de la ce furnizor si la ce pret.

Colaborare imbunatatita

Imbunatateste relatiile cu furnizorii, toate documentele aferente comenzilor fiind generate si transmise automat din ERP.

Trasabilitate completa

Esti intotdeauna la curent cu situatia stocurilor de marfuri si materii prime, indiferent de locatia acestora (in depozit, in fabrica, in curs de livrare etc).

Controleaza productia

Ai intotdeauna la dispozitie in depozit si in fabrica toate materialele necesare pentru desfasurarea procesului de productie.

Avantaje:

Control si vizibilitate asupra intregului proces de aprovizionare
Calculare automatizata a necesarului de aprovizionat
Receptie si trasabilitate imbunatatite cu ajutorul scannerelor de coduri de bare
ERP Aprovizionare: Aviz de intrare

Acest document semnaleaza sosirea marfurilor de la furnizor.


Avizul poate fi legat de una sau mai multe comenzi, sau o singura comanda poate avea mai multe avize, urmand ca acestea sa fie facturate ulterior.

Aprovizionare in SeniorERP
ERP Aprovizionare: Constatare de intrare

Este un document care permite centralizarea informatiilor cu privire la articolele receptionate in depozit.


Atat receptia obisnuita de marfa, cat si receptia retururilor pot fi realizate mai rapid prin scanarea codurilor de bare cu ajutorul aplicatiei mobile a SeniorERP.

Aprovizionare in SeniorERP
ERP Aprovizionare: Factura de intrare
Facturile primite de la furnizori poti fi inregistrate cu usurinta in ERP, datorita interfetei extrem de intuitive a sistemului.

 

Ulterior, accesand direct factura de intrare, operatorul poate realiza simplu si rapid plati catre furnizor.
Aprovizionare in SeniorERP
Aprovizionare in SeniorERP

ERP Aprovizionare: Necesar de aprovizionat

SeniorERP permite automatizarea calculului necesarului de aprovizionat si inclusiv generarea comenzilor de achizitie sau transfer direct din necesarul de aprovizionat.

Gestiune Aprovizionare in SeniorERP

Vezi cum te poate ajuta solutia sa optimizezi fluxurile de lucru din compania ta!

Descarca factsheet!

ERP Aprovizionare: Custodii bunuri

Prin intermediul documentelor de custodie, SeniorERP iti permite sa tii evidenta bunurilor primite in custodie de la terti pentru depozitare.
Aprovizionare in SeniorERP
ERP Aprovizionare: Achizitii intracomunitare

In SeniorERP poate fi realizat automat calculul costului marfii prin repartizarea facturilor de servicii aferente.

ERP Aprovizionare: Achizitii extracomunitare

In SeniorERP fluxul de documente utilizat este: Factura/i -> DVI -> NIR, iar utilizatorul poate repartiza automat facturile de servicii.

ERP Aprovizionare: Zona libera

SeniorERP vine in intampinarea dorintei de a gestiona stocul si miscarea marfurilor depozitate in zonele libere si in antrepozitele vamale.

ERP Aprovizionare: Comanda de achizitie
Inregistrarea in SeniorERP a comenzilor primite de la furnizori faciliteaza urmarirea completa a fluxurilor specifice, astfel incat sa poata fi asigurata si controlata calitatea procesului.

Mai mult, sistemul ERP iti permite sa generezi automat comenzi de achizitie pe baza comenzilor de vanzare.

Aprovizionare in SeniorERP
ERP Aprovizionare: Repartizare servicii
Cu ajutorul wizard-ului de repartizari servicii, cheltuielile generate de achizitionarea marfii se pot repartiza pe documentele dorite, in functie de greutatea marfii, volum sau valoare. Wizard-ul presupune 3 etape usor de parcurs: selectia serviciilor de repartizat, calculul repartizarii si verificarea valorilor finale.
Aprovizionare in SeniorERP
ERP Aprovizionare: NIR
Reprezinta modalitatea de a introduce bunurile in gestiune si de a evidentia diferentele dintre scriptic si faptic in cadrul unei receptii de bunuri.

Daca se doreste, plusurile pot fi evidentiate automat in cadrul unei gestiuni de tip custodie de la terti, iar minusurile in cadrul unei gestiuni de tip custodie la terti, situatia finala a bunurilor evidentiate astfel urmand a fi clarificata ulterior.

Aprovizionare in SeniorERP

Studiu de caz VIDEO

Producatorul si distribuitorul branzeturilor Torockoi:

“Facem mai multe intr-un timp mai scurt si cu date exacte. Nota 10 pentru program!”

Vezi VIDEO!
Aprovizionare in SeniorERP

ERP Aprovizionare: Wizard comanda transfer

Acesta poate fi rulat pentru a genera comenzi de transfer din comenzile de vanzari si comenzile de transfer pentru care nu exista stoc suficient pe gestiunea curenta. In wizard se pot alege topul, data si gestiunea sursa, urmate de pasii de verificare, calcul, editare a comenzilor calculate, salvare si vizualizare a comenzilor.

Produci mai mult si mai eficient cu SeniorERP!

Detalii

Companii care si-au automatizat activitatea cu SeniorERP: