Aprovizionare in SeniorERP
Gestionarea activitatii de aprovizionare cu ERP
In functie de nevoile clientului, ERP poate gestiona intregul proces de aprovizionare, incepand cu estimarea necesarului de aprovizionat si trecand prin toate etapele specifice unei comenzi de achizitie, sosirea documentelor fiscale, gestiunea receptiei de bunuri etc.
Cu SeniorERP poti automatiza majoritatea operatiunilor de aprovizionare, obtii control complet asupra costurilor si oferi clientilor toate produsele de care au nevoie, la timp.
Beneficii
Beneficiile SeniorERP pentru aprovizionare
ERP Aprovizionare: Achizitii intracomunitare
In SeniorERP poate fi realizat automat calculul costului marfii prin repartizarea facturilor de servicii aferente.
ERP Aprovizionare: Achizitii extracomunitare
In SeniorERP fluxul de documente utilizat este: Factura/i -> DVI -> NIR, iar utilizatorul poate repartiza automat facturile de servicii.
ERP Aprovizionare: Zona libera
SeniorERP vine in intampinarea dorintei de a gestiona stocul si miscarea marfurilor depozitate in zonele libere si in antrepozitele vamale.