Cum beneficiez de suport daca furnizorul de ERP este din alt oras?
Nevoia de reajustare a ERP-ului ulterior etapei de implementare este o realitate de care trebuie sa se tina cont, cauzele fiind dintre cele mai diverse:
- Schimbari legislative;
- Modificari ale obiectului de activitate al organizatiei;
- Migrarea de personal;
- Extinderea sau restrangerea activitatii companiei, ceea ce conduce la nevoia de reconfigurare a fluxurilor de lucru;
- Schimbarea platformelor tehnologice;
Astfel, calitatea serviciilor de suport primite din partea furnizorului de ERP devine un criteriu esential pentru mentinerea nivelului de satisfactie a implementarii initiale.
Datorita tehnologiei informationale, comunicarea la distanta dintre furnizorul de software si client se realizeaza rapid prin email sau telefon, interventiile realizandu-se online prin intermediul unei conexiuni VPN dedicate.
Pentru probleme mai complexe firma poate beneficia de serviciul de Customer Care, ce presupune delegarea unui responsabil la sediul clientului.
![suport-tehnic-erp-1 Cum beneficiez de suport daca furnizorul de ERP este din alt oras?](https://www.seniorerp.ro/wp-content/uploads/2012/12/suport-tehnic-erp-1.jpg)
![suport tehnic erp 2 Cum beneficiez de suport daca furnizorul de ERP este din alt oras?](https://www.seniorerp.ro/wp-content/uploads/2012/12/suport-tehnic-erp-2.jpg)
Acest tip de suport se traduce in avantaje multiple pentru client:
- Eliminarea barierelor geografice;
- Posibilitatea de a comunica rapid cu furnizorul de ERP;
- Cerintele transmise catre departamentul de suport sunt monitorizate si rezolvate intr-un timp predictibil, conform contractului incheiat;
- Conectarea la serviciile de VPN este realizata in conditii de maxima securitate;
- Modificarile legislative intra in grija furnizorului de software ERP, astfel ca beneficiarii sa nu fie nevoiti sa-si intrerupa activitatea;
Un alt avantaj al companiilor care aleg un furnizor de ERP cu referinte la nivel national consta in expertiza mult mai bogata si o crestere accelerata a sistemului in rezonanta cu portofoliul de clienti.