Blog

AcasaCele mai noi funcționalități ale SeniorERP au fost prezentate în cadrul Conferinței dedicate proiectului de finanțare “Platformă Inovativă pentru digitalizarea IMM-urilor”

Cele mai noi funcționalități ale SeniorERP au fost prezentate în cadrul Conferinței dedicate proiectului de finanțare “Platformă Inovativă pentru digitalizarea IMM-urilor”

PUBLICAT PE 12 DECEMBRIE, 2023

Pe 17 noiembrie, la Sinaia, a avut loc Conferința dedicată proiectului de finanțare “Platformă Inovativă pentru digitalizarea IMM-urilor”, organizată de Senior Software. Alături de partenerii din cadrul Wallachia eHUB, au participat la prezentarea noilor funcționalități dezvoltate în cadrul proiectului și câteva dintre companiile care utilizează în prezent soluțiile oferite de Senior Software.

Cele mai noi funcționalități ale SeniorERP au fost prezentate clienților în cadrul unei conferințe susținută de Senior Software

În perioada 22 iulie 2022 – 31 decembrie 2023 Senior Software desfășoară proiectul intitulat “Platformă inovativă pentru eficientizarea activității IMM-urilor din România”, cod MySMIS 142621, cofinanțat din Fondul European de Dezvoltare Regională. Pentru a marca apropierea de finalul proiectului, în data de 17 noiembrie 2023 a avut loc, la Sinaia, Conferința dedicată acestuia, ce a reunit o parte din echipa Senior Software implicată în procesul de cercetare și dezvoltare, clienți ai soluției SeniorERP, dar și o serie de parteneri din cadrul Wallachia eHUB.

Desfășurat pe parcursul a 17 luni, proiectul inovativ de cercetare și dezvoltare a implicat un număr total de 56 de angajați din cadrul Senior Software, din diverse departamente ale companiei. Proiectul urmărește susținerea inovării și creșterea productivității societăților mici și mijlocii din România, prin implementarea unei versiuni inovative a soluției SeniorERP, un sistem de tip ERP dezvoltat și implementat de Senior Software. SeniorERP a apărut pe piață în urmă cu peste 20 de ani, iar în prezent este utilizat cu succes de peste 300 de companii de distribuție, producție, servicii și retail.

Scopul proiectului este de a îmbunătăți actuala versiune a sistemului SeniorERP. Se urmărește astfel crearea unei platforme inovative pentru gestionarea integrată a resurselor, care va acoperi în intregime fluxurile de lucru din cadrul companiilor, din etapa de procesare a documentelor, până la automatizarea și planificarea activităților de producție și inclusiv consolidarea datelor în rapoarte intuitive, ușor de utilizat și de interpretat cu ajutorul unor componente digitale de ultimă generație: Big Data, AI (Artificial Intelligence), IoT, Cloud Computing, Automatizare Echipamente Producție, Tranzacții Electronice (OCR).

Reprezentanții Senior Software le-au prezentat participanților câteva detalii despre cele patru noi module dezvoltate în cadrul soluției SeniorERP

În cadrul conferinței, reprezentanții Senior Software le-au prezentat participanților câteva detalii despre cele patru noi module dezvoltate în cadrul soluției SeniorERP, respectiv:

  • Modulul B2B – o aplicație de tip SaaS multi-tenant care va rula în Cloud printr-o infrastructură de containere.Acesta le va permite clienților să comunice mai eficient cu partenerii lor, oferindu-le o modalitate rapidă de a realiza comenzi de vânzare și de a-și accesa informațiile cu privire la contracte, date financiare, solicitări de suport etc. Modulul integrează tehnologia Machine Learning, fiind astfel capabil, printre altele, să ofere clienților recomandări personalizate pe baza istoricului de navigare, a căutărilor efectuate și a tranzacțiilor făcute, să optimizeze rezultatele căutărilor și să le ofere suport prin folosirea de chatbots.
  • Modulul OCR – care automatizează procesele de introducere a datelor în ERP cu ajutorul Inteligenței Artificale, permițându-i sistemului să extragă automat informații din fișiere de tip PDF sau imagine. În acest mod, sunt eliminate erorile umane, eficiența operațională crește, iar costurile asociate introducerii manuale a datelor sunt reduse semnificativ.
  • Modulul de producție – realizat pentru a integra datele preluate de la utilaje cu ajutorul unui sistem de tip OPC Server (Open Platform CommunicationsServer) în cadrul sistemului SeniorERP. În plus, acesta permite calcularea necesarului de producție, planificarea operațiunilor de producție și optimizarea fluxurilor logistice prin folosirea de terminale mobile.
  • Modulul Big Data – un pachet software ce va acoperi nevoile de raportare și bugetare ale companiilor, prin automatizarea proceselor de colectare, integrare, verificare și prelucrare a volumelor mari de date generate de acestea. Modulul este alcătuit din două componente, respectiv una de Business Intelligence, ce transformă datele introduse în sistemul SeniorERP în informații care vor ajuta utilizatorii să analizeze performanța fluxurilor unei companii și să ia rapid deciziile necesare de management, și una de Corporate Performance Management, ce permite automatizarea proceselor de planificare și bugetare, simulare și previziune, raportare și analiză, generare dashboarduri și consolidare financiară.

Companiile prezente la evenimentul din 17 noiembrie provin atât din zona de distribuție, cât și din cea de producție, iar domeniile lor de activitate sunt extrem de variate: materiale de construcții, birotică și papetărie, medicină dentară, produse farmaceutice, materiale pentru industria de mobilă, comprimate, ceaiuri și remedii naturale, lactate, pâine și produse de panificație și nu numai.

Proiect cofinantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala prin Programul Operational Competitivitate 2014-2020 “Competitivi impreuna”