4 metode simple de crestere a vanzarilor cu un CRM

Evaluarea vanzarilor se rezuma in majoritatea cazurilor la 4 factori principali

Desi procesul de vanzare desfasurat de fiecare companie in parte are caracteristici diferite, masurarea si evaluarea vanzarilor alcatuiesc o formula matematica simpla:

4 metode simple de crestere a vanzarilor cu un CRM

Daca fiecare dintre acesti factori este imbunatatit, cu siguranta se va inregistra o crestere a vanzarilor. Cu un sistem CRM, acest scenariu poate fi implementat in doar 4 etape usor de urmat:

1. Creste numarul de oportunitati

Asigura-te ca baza de prospecti creste permanent

Importa baze de date din diverse surse si segmenteaza prospectii pe diferite criterii, ca sa le poti trimite oferte personalizate.

Realizeaza campanii de marketing eficiente

Executa diferite tipuri de campanii de marketing (online sau de emailing) adresate prospectilor impartiti in liste de marketing.

Stabileste intalniri cu potentialii clienti

Prospectii care isi manifesta interesul pentru oferta ta sunt alocati vanzatorilor, care ii vor contacta si vor programa intalniri cu ei.

Califica prospectii si transforma-i in oportunitati de vanzare

Daca intalnirea a fost favorabila si vanzatorul a identificat potential de cumparare, prospectul poate fi calificat intr-o oportunitate de vanzare.

2. Imbunatateste rata de conversie

Gestioneaza corect activitatile asociate prospectilor

Cu ajutorul sistemului CRM poti stabili tipurile de activitati de vanzare specifice companiei tale, le poti asocia cu prospectii si apoi aloca vanzatorilor.

Creeaza fluxuri de lucru predefinite

Cu ajutorul unui CRM, pot fi configurate fluxuri de lucru care ii ghideaza pe vanzatori catre urmatorul pas ce trebuie urmat pentru a incheia contractul.

Concentreaza-ti eforturile pe cele mai profitabile canale de vanzare

Analizeaza rezultatele companiei si identifica activitatile care au avut success cu ajutorul graficelor si dashboardurilor pe care le poti crea in CRM.

Afla cauzele care duc la pierderea vanzarii

Cu CRM poti realiza analiza obiectiva a motivelor pentru care oportunitatile sunt castigate sau pierdute, pentru a afla care sunt zonele forte ale companiei.

3. Scurteaza ciclul de vanzare

Gestioneaza corect stadiile de vanzare

Foloseste sistemul CRM pentru a stabili etapele de vanzare specifice companiei tale si personalizeaza fluxul de vanzare.

Coreleaza activitatile de vanzare cu indicatori de performanta

Stabileste obiective specifice fiecarui stadiu al vanzarii si defineste targete pentru fiecare vanzator.

Identifica rapid factorii de decizie si nevoile clientilor

Cu ajutorul CRM–ului vanzatorul are acces la o imagine de ansamblu a principalelor bariere in vanzare.

Intervino rapid in fluxul de vanzare pentru eliminarea blocajelor

Rapoartele din CRM ofera posibilitatea de analiza in profunzime a datelor de vanzare.

Descopera beneficiile pe care ti le poate aduce o solutie integrata pentru managementul afacerii!

Solicita o demonstratie personalizata!