Cel mai bun ERP pentru distributia multichannel

Vezi cele 6 motive pentru care SeniorERP
este alegerea perfecta pentru afacerea ta!

Afla ce spun managerii companiilor care folosesc deja sistemul ERP!
6 motive pentru care SeniorERP e alegerea perfecta pentru afacerea ta

Succesul distributiei multichannel cu SeniorERP

In vanzarea multichannel, succesul depinde de un ERP flexibil care sa raspunda cerintelor din zona de distributie. Sistemul trebuie sa fie usor de integrat si capabil sa unifice toate zonele dintr-un business, punand la dispozitie o baza unica de date, iar acolo unde este cazul, sa permita o gestionare adaptata in functie de necesitatile fiecarui canal de vanzare in parte.
SeniorERP este una dintre solutiile de pe piata ERP folosita de sute de companii de distributie din Romania, fiind un soft ERP 100% romanesc, din portofoliul Senior Software.
Descarca factsheetul SeniorERP!

6 motive pentru care SeniorERP e alegerea ideala pentru distributia multichannel

Ai vizibilitate asupra stocurilor

Comenzile sunt procesate mai rapid

Automatizezi operatiunile financiar-contabile

sistem informatic ERP – lucru la distanta, remote

Gestionezi usor listele de preturi

Soldurile se pot stinge automat

Ai la indemana capabilitati avansate de analiza si raportare

1. Ai vizibilitate asupra stocurilor

Gestionezi

usor si eficient un stoc unic ce deserveste multiple canale de vanzare.

Realizezi

simplu si rapid gestionarea diferentiata – stocuri diferite pentru anumite canale de vanzare.

Actualizezi

datele imediat, afisand acelasi stoc pe toate canalele de vanzare online.

Definesti

si intretii politici de aprovizionare corelate cu dinamica vanzarilor.

”Datorita contributiei SeniorERP, vanzarile online au crescut cu 20%, exact ce am avut nevoie in anul cu pandemia. Cu ERP am capatat incredere, control si am castigat foarte mult timp.” – Nicolae Slav, CEO dEpurtat.ro

Citeste interviul complet

2. Gestionezi usor listele de preturi

Gestionezi

simplu situatiile in care ai liste de preturi si / sau campanii promotionale separate pentru fiecare canal de vanzare.

Incarci usor

liste de preturi adaptate si faci rapid actualizari, chiar si in situatiile in care ai preturi diferite pentru fiecare canal.

Reduci

timpul de incarcare si actualizare a listelor de preturi si elimini erorile produse prin introducerea manuala de date.

Controlezi

costurile produselor achizitionate urmare a posibilitatilor de import si asociere a listelor de preturi de achizitie cu furnizorii.

”Procesele s-au automatizat si am economisit timp. Intrastatul, declaratia referitoare la ambalaje, integrarea magazinului online cu ERP-ul – sunt situatii care se fac automat. In plus, agentii de vanzari isi fac singuri comenzile, pot vedea clientii, situatia vanzarilor si a incasarilor, stocurile si listele de preturi. Lucrurile sunt mult mai simple.” – Cristina Lopata, Director General Aspad COM

Citeste interviul complet

3. Comenzile sunt procesate mai rapid

Conectezi

toate softurile cu un ERP care te ajuta sa gestionezi intr-un singur loc comenzile de pe toate canalele de vanzari.

Prelucrezi

comenzile, le procesezi si le urmaresti mult mai eficient odata cu integrarea cu platforme online, maketplace-uri, aplicatii de tip SFA, CRM sau platforme de tip EDI.

Scurtezi

durata de procesare a comenzilor, pastrezi acuratetea datelor, asiguri o experienta de cumparare fara probleme si scazi costurile.

Am redus destul de mult timpii de procesare a comenzilor. Reprezentantii de vanzari nu mai trebuie sa sune din teritoriu pentru a da comanda. Acum, agentul ajunge la client, introduce comanda in sistem si aceasta nu trebuie sa mai treaca printr-un alt departament pana sa ajunga in depozit ca sa fie procesata.

Adrian Buica, IT Manager Sano Vita

Citeste interviul complet

4. Soldurile se pot stinge automat

Realizezi importul borderourilor de la curieri, in cazul unor plati de tip ramburs, si inclusiv importul borderourilor de la parteneri, in cazul vanzarilor prin marketplace-uri.

Avand ca punct comun AWB-ul emis initial din ERP, soldurile sunt stinse automat, nefiind necesara maparea incasarilor si a facturilor de catre un operator.

Procesezi si repartizezi incasarile prin diversi procesatori de plati, aspect specific vanzarii online.

”Asigura trasabilitate completa, oferind vizibilitate asupra stocului si a intregului proces, incepand de la receptia si depozitarea produselor in zona de paleti si trecerea acestora prin etapele de picking si livrare. Inainte, cu vechiul program, alocam cam un minut pentru fiecare reper, iar la 1000 de repere / zi, ajungeam la 1000 de minute dedicate doar pentru acest task, adica 40% din munca in program. Acum, totul se rezuma la cateva secunde per reper. Avem control total asupra marfurilor.” – Lucian Mariut, Administrator Ideal Feroluc

Citeste studiul de caz
6 motive pentru care SeniorERP e alegerea perfecta pentru afacerea ta

Descopera succesul distributiei multichannel!

Solicita o demonstratie gratuita!

Putem spune ca am economisit cel putin 70% din timpul de facturare dupa implementarea solutiei ERP si am redus numarul de erori la mai putin de 2%. Acum, managementul poate lua decizii mult mai aplicat si mai rapid datorita informatiilor din ERP, fluxurile operationale au fost imbunatatite si totul se misca mai rapid. Ne ajuta mult la dezvoltarea companiei.”

Sorin Felea, Director Atu Tech

Citeste studiul de caz

6. Beneficiezi de capabilitati avansate de analiza si raportare

6 motive pentru care SeniorERP e alegerea perfecta pentru afacerea ta

Urmaresti cum evolueaza afacerea pe fiecare canal in parte

Realizezi un management integrat al tuturor informatiilor despre clienti si descoperi noi oportunitati

Folosesti datele de clienti, istoricul comenzilor, dar si diferite solicitari din partea acestora pentru a imbunatati si personaliza oferta

Generezi scenarii de tip what-if si poti afla care sunt produsele / gamele de produse cele mai apreciate de clienti, din ce zone si pe ce canale se inregistreaza cele mai mari cereri

Ai o imagine clara asupra costurilor si veniturilor si asupra zonelor care necesita ajustari

”Rapoartele se faceau inainte in Excel si imi era foarte greu sa le urmaresc, sa fac analize de business, sa vad ce performante sunt in vanzari si sa iau deciziile potrivite. Cu ajutorul solutiilor Senior Software, atunci cand iau decizii o sa fiu 100% sau 99,9% sigur ca sunt deciziile corecte, deoarece sunt bazate pe date reale si riscul de eroare umana e mult mai mic.” – Gabriel Lemnariu, Presedinte al Asociatiei “Produs in Bucovina” si Director General Laktotrio 2001 Prod

Citeste interviul complet

Afla mai multe despre solutiile integrate de la Senior Software!

Detalii